-
Min klänning är också för stor över bysten, men jag har en son så jag vet vart tuttarna har tagit vägerthildamy skrev 2009-08-16 12:39:36 följande:ååå 80 mil bort från sundsvall upp el. ner?jag bor i sunsvall men flyttade 86 mil för att bosätta mig här uppifrån jag ska hämta ut min klänning på tisag fick sy in den vid brösten (under armhålan.. 8 cm på bägge sidor ..inte kul.. vars försvinner innehållet
-
Jag känner likadant, har faktiskt börjat fundera så smått på operation... men vi ska försöka få ett syskon först i så fallEllani skrev 2009-08-16 13:41:25 följande:Jag fick han ner till Borås KOmmer med få syn in en del, trots PUSH PUSH BH Mina tuttar har ammats bort... Känns sådär, de var ju inte direkt något att skryta med innan
-
Oj, förstår att det känns jobbigt med klänningen.... Kommer den från Kina?TesshjärtaFred skrev 2009-08-16 18:24:55 följande:Oj, här har det hänt grejer under helgen. Jäklar vad ni är aktiva!I går lämnade vi in förlovningsringarna för putsning och sånt. Känns väldigt tomt på fingret. Fick i dag mail om att min klänning är försenad. Hon skrev att hon skulle försöka få dem att skicka den senast den 24:e. Jag blir galen om den inte hinner komma! Känns inget kul att behöva känna sig stressad över det, är mycket att stressa med som det är känns det som!
-
Jag ska till guldsmeden imorgon och se vad dom kan göra med den diamant som jag har köpt.... Egentligen hade jag nog föredragit att hitta en ring som såg ut precis som jag tänkt mig men nu när jag inte gjort det så känns det här som ett helt okej alternativ. Oroar mig lite för att ringen ska bli mycket dyrare än jag tänkt mig bara.....
-
Det ordnar sig säkert ska du seTesshjärtaFred skrev 2009-08-16 18:44:52 följande:Ja jag har beställt den från Kina fast via en sömmerska. Hon skrev att den var lite försenad eftersom det hade tagit dem lång tid att hitta det sidentyget jag ville ha. Men det är ju bara råsiden, jag förstår inte varför det ska ta sån tid liksom. Jaja, det är bara att försöka ha is i magen och vänta. Men det känns jobbigt.
Är det hos Mejan du varit? -
Vad säger Mejan då? Beställde du den i god tid eller kan hon "skylla" på att du var ute för sent?TesshjärtaFred skrev 2009-08-16 18:52:10 följande:Emertin: Ja det är Mejan jag har varit hos. Igia: Jag är glad om den kommer en vecka innan jag ska gifta mig. Är orolig för att den inte ska hinna komma över huvudtaget.
-
Jag ska inte ha några strumpor, har skor med öppen tå så det får bli barfota för migEllani skrev 2009-08-16 21:29:02 följande:Vad ska ni ha för färg på era strumpor, jag tycker vitt ser så blekt o onaturligt ut. Ska nog ta o köpa mig ett par i "solbrun" eller något annat fyndigt namn Eller är det så att man "ska" ha vita, som en del vill hävda?
-
Då ska du se att det löser sig så bra såTesshjärtaFred skrev 2009-08-16 21:42:12 följande:Jag har tänkt vara barbent faktiskt. Eventuellt att jag köper ett par stay ups, har inte riktigt bestämt mig, men det lutar åt barbent. Har skor med öppen tå och tycker att det är så fult när man ser strumpbyxorna. Har mailat lite mer med sömmerskan jag beställt min klänning från nu i kväll och hon skrev "Det tar 3 dagar ungefär när dem skickar den för dem skickar med dhl och dem är snabba. Ditt bröllop är den 5 sept så vi kommer att hinna utan problem. Få inte panik utan jag ska göra i ordning den i tid."Känns lite betryggande iaf.
-
Jag har köpt ett genomskinligt plastparaply på käpp på Claes Olsson, hade funderingar på att köpa ett i vitt tyg men jag tänkte att om det blir störtregn så är det nog ganska bra med ett i plast. Dessutom så syns vi igenom paraplyet så då kanske det blir lite roliga foton...
-
Vi kommer att ha middagen på en restaurang och dom ordnar med blommor, jag har sagt att jag vill ha röda rosor och murgröna. Men jag har ingen aning om hur dom kommer duka.... berättade det för syrran och hon tyckte att jag var lite galen som inte kollat upp det men jag tycker att det känns ganska skönt att inte behöva grubbla på det.