September 2009 del. 5
Är det någon här som ska ha middagen på en restaurang eller har alla hyrt lokal så att ni kan duka i förväg?
Är det någon här som ska ha middagen på en restaurang eller har alla hyrt lokal så att ni kan duka i förväg?
Vi kommer att skicka placeringskort och festhäften till lokalen så får dom placera ut
Nu har jag varit och beställt vigselring!!! Känns jätteläskigt..... Fick lämna min förlovningsring också för att ringarna ska matcha varandra så nu är jag ringlös.....
Hoppas hoppas hoppas att det blir så fint som jag har tänkt mig. Det är läskigt när man inte köper en färdig ring och får se direkt hur den ser ut känner jag.
Fast jag läste på orderbekräftelsen nu och det står att dom gör om ringen en gång utan kostnad om man inte är nöjd, och sen kostar det 10% extra för varje ytterligare gång dom måste ändra något.
TesshjärtaFred - Då hoppas jag att jag blir lika nöjd med min Den ska vara klar 31/8 så dom hinner ju pyssla lite till med den om jag mot förmodan inte är nöjd
Jag valde att ha middagen på restaurang för att slippa tänka på dukning mm, men ni kanske tycker att det är roligt?
Jag hade lite funderingar på att köpa såpbubblor men eftersom vi gifter oss så sent i september så kan det ju regna om man har otur och då blir det inte så spännande med bubblor...