• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • thildamy

hej hej.. var ute på alnö och i sidsjö vid vattenfallet..
    fotografen finns ivåran sundsvallstråd .... det är henne jag bokat till bröllopet oxå

Igia skrev 2009-08-21 17:07:49 följande:
    Var var du och tog bilderna nånstans? Vilken fotograf? Nyfiken i en strut här...
  • thildamy
    carolaj83 skrev 2009-08-21 21:28:44 följande:
    emertin-är ju ingen skillnad det är det som är de sjuka, hon sa att tårtorna är mer välarbetade, öhhhhhdet är ju exakt samma tårtor, nä där känner vi oss bara blåsta o lurade ikväll ska jag o sambon kolla på hyrfilm, händer inte direkt ofta med 2 småbarn, hoppas bara att minstingen oxå somnar snart
    förstår dig precis..
    där vi bestäällt tårtan kostar bröllopstårta 45 kr biten
    men vi har tagit 3 st 14 bitar och 1 8bitars och räknade ut priset ca 19 kr biten..
    så visst e det pris skillnad säger man bröllop så stiger priserna uppåt....
  • gosbruden

Hej halloj :)

Här har ni en trött blivande brud!
    I onsdags blev jag kidnappad efter jobbet av mina kollegor. Dags för möhippa! Det var en trevlig kväll, först fick jag sjunga in en låt och sen vidare ner på stan för att försöka sälja allt från en potatisskalare till en pepparkaksform. Jag fick allt sålt, sen var det dags för middag! jag hade en kanonkväll.

Det har varit en lång vecka med sena kvällar. personalmöte och två stängningar på jobbet! Skönt med helg!!!!! :)

Känner mig dock stressad över festprogrmmet! Känns som det aldrig blir klart!! men så mycket annat klaffar som det ska, får väl nöja mig med det :)

• emertin

Nu orkar jag inte med det här längre!!!!

Vi bestämde igår att vi skulle sättas oss med festhäftet när vår son somnat, men istället för att göra det så kände min sambo sig tvungen att plocka, städa och diska och nu har han ingen ork för att göra något festhäfte utan det tycker han att vi kan göra sen.....

Jag blir så jävla ledsen!!
    Det känns inte som om nånting som gäller bröllopet är viktigt utan det är alltid massa andra saker som kommer före, idag var det tex viktigare att börja dra elkablar till en lampa som varit utan ström i över en månad.....

När jag säger att jag kan göra häftet själv så får jag bara höra att han gör det mycket bättre, att jag inte kan programmera, att han måste installera typsnitt som inte finns och det tänker han inte göra nu utan sen

Vad ska jag göra?!?!?!?!

Börjar tappa lusten för det här bröllopet

• Igia

Ahh... Var det fint där? Ska ta TTD bilder och vi håller på att leta ställen. Vår fotograf skickade bilder från en bilskrot för hon hade varit där och tagit budoirbilder. (Ingen människa på korten jag fick). Svårt med platser när man inte hittar i området...

thildamy skrev 2009-08-21 21:38:41 följande:
    hej hej.. var ute på alnö och i sidsjö vid vattenfallet..fotografen finns ivåran sundsvallstråd .... det är henne jag bokat till bröllopet oxå
  • thildamy

vad har ni för words???
    97 eller nyare?

emertin skrev 2009-08-21 22:15:17 följande:
    Nu orkar jag inte med det här längre!!!!Vi bestämde igår att vi skulle sättas oss med festhäftet när vår son somnat, men istället för att göra det så kände min sambo sig tvungen att plocka, städa och diska och nu har han ingen ork för att göra något festhäfte utan det tycker han att vi kan göra sen..... Jag blir så jävla ledsen!!Det känns inte som om nånting som gäller bröllopet är viktigt utan det är alltid massa andra saker som kommer före, idag var det tex viktigare att börja dra elkablar till en lampa som varit utan ström i över en månad..... När jag säger att jag kan göra häftet själv så får jag bara höra att han gör det mycket bättre, att jag inte kan programmera, att han måste installera typsnitt som inte finns och det tänker han inte göra nu utan senVad ska jag göra?!?!?!?!Börjar tappa lusten för det här bröllopet
  • thildamy

det var jätt fint i sidsjön,,, det var lite park aktigt med ett vattenfall...

Alnö och spikarna är ju jätte fint!

vi letar oxå ställe för vår fotografering...

Igia skrev 2009-08-21 22:37:18 följande:
    Ahh... Var det fint där? Ska ta TTD bilder och vi håller på att leta ställen. Vår fotograf skickade bilder från en bilskrot för hon hade varit där och tagit budoirbilder. (Ingen människa på korten jag fick). Svårt med platser när man inte hittar i området...
  • Sjuttiosexan
    emertin skrev 2009-08-21 22:15:17 följande:
    Nu orkar jag inte med det här längre!!!!Vi bestämde igår att vi skulle sättas oss med festhäftet när vår son somnat, men istället för att göra det så kände min sambo sig tvungen att plocka, städa och diska och nu har han ingen ork för att göra något festhäfte utan det tycker han att vi kan göra sen..... Jag blir så jävla ledsen!!Det känns inte som om nånting som gäller bröllopet är viktigt utan det är alltid massa andra saker som kommer före, idag var det tex viktigare att börja dra elkablar till en lampa som varit utan ström i över en månad..... När jag säger att jag kan göra häftet själv så får jag bara höra att han gör det mycket bättre, att jag inte kan programmera, att han måste installera typsnitt som inte finns och det tänker han inte göra nu utan senVad ska jag göra?!?!?!?!Börjar tappa lusten för det här bröllopet
    Känner igen mig lite.. Jag har tjatat på min sambo om festprogrammet i evigheters evighet känns det som, men på måndag ska det mailas till tryckeriet och har han inte fått tummen ur och skrivit presentationer till de gäster som (bara) han känner får det stå deras namn och inget annat. Så jäkla trött på att vara den som tjatar och gnatar för att få saker gjorda! Grrr..
  • Sjuttiosexan

Nu känner jag mig helt tappad bakom en vagn :/ Är det inte bara mannen som ska köpa morgongåva till kvinnan? Ska man köpa åt varandra? Jag ooorkar inte tänka på en sak till! Desssutom fyller han 35 på måndagen. Räcker att fixa present till det åt mannen som har allt ;P

• Sjuttiosexan
    Sjuttiosexan skrev 2009-08-21 22:54:02 följande:
    Känner igen mig lite.. Jag har tjatat på min sambo om festprogrammet i evigheters evighet känns det som, men på måndag ska det mailas till tryckeriet och har han inte fått tummen ur och skrivit presentationer till de gäster som (bara) han känner får det stå deras namn och inget annat. Så jäkla trött på att vara den som tjatar och gnatar för att få saker gjorda! Grrr..
    Undrens tid är inte förbi! Han skriver på det nu och jag bara gapar :-O Undra om han smygläste det jag just skrev, hahahaa ;)
Svar på tråden September 2009 del. 5