• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Trudilutt

HJÄLP!

38 dagar kvar.... Oj, nu blev jag lite stressad igen...

Usch behöver komma iväg och prova kläder till den blivande maken. men han jobbar som en tok nu när det är fint väder. Så det får vänta tills det börjar regna ...

Nä, här hinner ingen sitta! Måste göra färdigt äpplemoset och sen ta en löparrunda. Annars kan det bli knivigt att komma i klänningen

Kram på er alla!

• Sjuttiosexan

Min älskling blev kidnappad idag! Till svensexa alltså ;) Så himla kul för han anade verkligen ingenting och de har planerat och ordnat så himla bra! En "lagom snäll" svensexa, men jag gissar att han är rätt rund under fötterna i natt så jag fixade ledigt imorgon åt honom för säkerhets skull :D

• Sjuttiosexan
    carolaj83 skrev 2009-08-20 16:15:31 följande:
    HJÄLP MIG!vad ska vi ha för välkomsdrinkar?jag är lika kräsen på sprit som mat, gillar varken vin eler champange...vill gärna ha någon fruktig lätt drink, förslag?
    Vad sägs om en Dagens? Vitt vin, fruktsoda och lime eller hallon, mums :)
  • FiaoJonny

Arwent;

Härligt med positiva tankar om vädret den 19:e :D
    Var det företag som fixade paraflaxen? Lät intressant.

Ska också införskaffa mig en... sjal ;), kommer frysa humhum av mig annars med tanke på att vi är utomhus (om nu vädret tillåter).

--
    För vår del tickar allt på av bara farten. Mindre än en månad kvar nu och jag börjar känna stressen krypa därunder. Det är tur att man har ett jobb där man stressar så mycket så det är svårt att tyda vad stressen egentligen beror på :D.

• Sjuttiosexan

Jag har köpt ett vitt paraply åt oss men det är eeenbart som solskydd! (och för att om man har regnkläder med sig så håller regnet sig borta;) )

• september2009bröllop

idag har jag fixat med framsidan på vår gästbok.. har dock inte limmat fast nått än... bara lagt upp layouten.. funderar på att leta upp bokstäver i brunt istället för silver som är nu.. köpte precis som tildamy ett spiral block med vita papper och hård pärm...... fast du kanske int4e hade spiralblock tilda?

• emertin
    Arwent skrev 2009-08-20 16:13:01 följande:
    Ja här kommer det vara strålande sol och alldeles lagom varmt den 19:e och säkert alla andra dagar i september också. Men jag har införskaffat mig en liten shal, schal, ahcal äsch vad #¤&&&%6tygyr655! Hur stavas det? Ett tygstycke att ha över axlarna. På H&M iaf för inte många kronor. Det är ju inte många långa stunder man är utomhus ändå.Paraplyer har jag köpt nu med. Jättefina stora vita på tradera för 69 kr st, fullt överkommligt pris. Onödigt egentligen för det ska ju inte regna Och Prällen har vi pratat med idag. Vi fick önska om vi ville men vi hade ingen uppfattning om någon utav dom så de fick bli den som jobbade just då. Eller alla tre fick jobba den helgen för det var fullbokat i alla tre kyrkorna i det pastoratet med vigslar och dop! Tänk så det kan bli Men han verkade jättebra. Vi valde psalmer 411 och 84 som flitigt rekommenderas i prästtråden här i närheten.Men annars är här väldigt positivt just nu, sjuk bebis och en ständigt upptagen blivande man men jag har stenkoll på läget känner jag nu! Så jäkla skönt, oj nu svor jag.Nu ska jag sluta spamma tråden och önska er en fortsatt trevlig dag. I morgon är det fredag!
    Å, har du bild på den?! Schalen alltså... var det länge sen du handlade? Kan ju vara lite bra med en backup plan
  • september2009bröllop

Antar att det är en retorik fråga men måste tyvärr ändå svara... sjal...

Arwent skrev 2009-08-20 16:13:01 följande:
    Ja här kommer det vara strålande sol och alldeles lagom varmt den 19:e och säkert alla andra dagar i september också. Men jag har införskaffat mig en liten shal, schal, ahcal äsch vad #¤&&&%6tygyr655! Hur stavas det?
  • september2009bröllop

ska såklart stå retorisk

• Sjuttiosexan

Jag var hos frissan idag och slingade håret och gjorde provuppsättning. Det blev så himla snyggt! Jag är jättejättenöjd och bara lääängtar till bröllopsdagen. Kommer känna mig som en riktig prinsessa :D

Hade barnvakt till 17.30 och frissan blev klar nästan en timme tidigare än vad vi avsatt tid för (visst inte riktigt hur lång tid frisyren skulle ta plus att hon inte behövde klippa mina toppar :) )så jag fick en bonustimme på stan. Hann boka bröllopsnatt, köpa gåva till tärnan och kolla på lite gästböcker. Idag känns det som jag är ute i god tid. Undra hur det känns imorgon med en bakfull sambo ;)

Svar på tråden September 2009 del. 5