• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • bellrik
    alltidvi skrev 2009-08-19 13:48:43 följande:
    Jag har inte heller satsat på direkt snygga underkläder. Jag har köpt en spanx + en basic balconettebh från change, allt i sexigt "hudfärgat" . Jag har däremot köpt fina vintageinspirerade underkläder från twilfit (puder+svart) som jag tänkte byta om till när klänningen åker av. Jag kommer också ha dem när jag tar secretbox bilder.
    Jag ska ha "kycklingfileer" (freebra) då min klänning är helt öppen i ryggen och ett par charmiga hålla in magen underbyxor. Fast jag har köpte ett par fina vita med lite spets vid benen på Triumph (är så en bomullstrosetjej annars... kanske lite mer info än ni ville ha där men..,) :)
  • carolaj83

thildamy-vi åker till paris 28 sep och har fått tips om ett hotell som heter flor rivoli mycket billigt och centralt

jag kommer sy en egen cape, tycker priserna på dessa är löjligt dyra och kan man sy sick-sack+rak söm så är det väldigt lätt att sy själv

• trallande jänta

En månad kvar .... tralla la la la la :)

• september2009bröllop

Igår köpte vi vårgårda aris och fyllde upp våra organza påsar..

Idag har jag kolla av lite grejer och fixat och donat.. Bland annat har jag varit hos floristen och beställt 1 brudbukett, 1 tärnbukett, 2 corsager + 20 extra rosor till bords dekorationer.. Sen har jag bokat in tid för att fixa naglarna på tisdagen före bröllopet och vi har köpt skor till mannen..

Nu till det vikigaste. Tjejer GLÖM INTE DUBBELKOLLA ALLT! Sprang förbi frisören idag för att dubbelkolla allt.. De skulle nämligen höra av sig ang tiara men det va ingen som ringde.. Då sa de att de visst hade ringt och va lite små sura på mig eftersom jag bland annat hade struntat i att dyka upp samt ringt och avbokat min tid men det har jag INTE gjort.. Då hade de förväxlat min bokning med en annan tjej så helt plötsligt stod jag där utan bokning och smink! Som tur va fanns tiden kvar och dem lyckades fjäska till sig sminkösen igen som inte verkade vilja... Nu är jag jätteorolig att allt ska gå fel igen.. Borde jag byta frisör?

• bellrik

Känns det som om du forfarande kan lita på att de gör ett superjobb så stanna, om det finns många frisörer/sminkörer där du ska gifta dig kan du ju kolla runt. Du måste ju känna sig trygg i den tjänsten du köper av dem.

• Tindre

Jag ska definitivt ha sjal. Är så frusen i vanliga fall så en kylen septemberdag skulle göra mig ganska grinig ganska fort. Det är ju bara att titta på vädret idag, det var fint men stod man i blåsten var det skönt att ha en tröja på sig. Men det är ju jag det, andra är mer varmblodiga.

TesshjärtaFred skrev 2009-08-19 16:39:06 följande:
    En annan sak jag har tänkt på, ska ni har någon cape eller sjal eller liknande?
  • Sjuttiosexan

Bellrik vilken rolig idé med lappar och kuvert att klistra igen med datum på :)

Jag ska bara ha sjal så jag hoppas på varmt väder! Klänning och sjal alltså.. Hahahaa ;)

• carolaj83

september2009bröllop-min frisör dök ju inte upp till konsul sen när jag ringde hade hon konstiga ursäkter, jag bytte o känner mig nu mycket lugnare ska på prov av hår o smink på onsdag

• Ellani
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-19 16:39:06 följande:
    En annan sak jag har tänkt på, ska ni har någon cape eller sjal eller liknande?Vi gifter oss ju den 5:e september och förhoppningsvis är det inte för kallt. Vi ska ha utomhusvigsel så det är inga krav på att jag måste vara påklädd, som för kyrkan exempelvis. Jag tycker att det blir snyggare utan någon cape eller så, men är rädd för att det kanske ska bli kallt. Å andra sidan, det är ju inte så lång tid, och man kommer nog ha så mycket adrenalin i kroppen att man inte märker om det är kallt. Vad tror ni?
    Jag räknar med värme den 5e, om inte får jag väl frysa...
    Orkar/vill inte/hinner inte fixa med det. Trots allt är ju den 5e "nästan" augusti som är sommarmånad (och jag läste någon vädergud som spådde varmare än normalt i sept, hejja honom!
  • Cookie27

Jag hoppas också på fint den 5:e för jag har inget att ha över klänningen :) I värsta fall får jag frysa lite på fotograferingen ute men det överlever jag!

Så absolut SKA det vara fint den 5:e

Svar på tråden September 2009 del. 5