• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-08-16 12:43:01 följande:
    angel är det med leona lewis?crazy aerosmith?
    Angel er med hon Sara McLachlan
    och ..ja ...crazy e med Aerosmith.. ÄLSKAR den sången ;)
  • Igia

Fick ett tips idag på en brudbutik säljer ut sitt sortiment till halva priset nu. Ska gå dit och titta ifall klänningen inte kommer i tid...

• MyochErlend

stressen går för övrigt väldigt mkt upp och ner..
    jag kämpar med att få sova på nätterna..
    klarar jag inte det... så mår jag väldigt dåligt på sikt.. så det är bara att fortsätta pröva ;)

• Igia

Vad jobbigt My. Hade oxå en period då jag drömde väldigt mkt, men jag fick iaf sova...
    Är det nåt du vet att du är stressad över? Eller är det allt runt bröllopet?

• TesshjärtaFred
    Igia skrev 2009-08-20 10:45:52 följande:
    Fick ett tips idag på en brudbutik säljer ut sitt sortiment till halva priset nu. Ska gå dit och titta ifall klänningen inte kommer i tid...
    Igia, vilken butik? Jag är på jakt efter väska.
  • TesshjärtaFred
    MyochErlend skrev 2009-08-20 10:55:56 följande:
    stressen går för övrigt väldigt mkt upp och ner..jag kämpar med att få sova på nätterna..klarar jag inte det... så mår jag väldigt dåligt på sikt.. så det är bara att fortsätta pröva ;)
    Hade också en sån period. Låg vaken och tänkte på allt och när jag väl fick sova så drömde jag värsta mardrömmarna om bröllopet, om allt som gick fel och att allt bara var kaos. Vaknade alltid helt slut. De har försvunnit för tillfället men dyker säkert upp igen.
  • MyochErlend
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-20 11:09:25 följande:
    Hade också en sån period. Låg vaken och tänkte på allt och när jag väl fick sova så drömde jag värsta mardrömmarna om bröllopet, om allt som gick fel och att allt bara var kaos. Vaknade alltid helt slut. De har försvunnit för tillfället men dyker säkert upp igen.
    Ouff ja.. skönt att man inte e ensam ;) .. Bäst du passar på och njuter den goda sömnen innan det är dax igen..
    usch... jag tycker INTE om den känslan jag har i kroppen idag...
  • emertin
    Tindre skrev 2009-08-20 09:30:56 följande:
    Ja verkligen! Vi har redan träffat vår präst för ett första samtal och veckan innan vi gifter oss ska vi ha "genrep" i kyrkan. Tur är väl det för stackars blivande är så nervös så han är övertygad om att han kommer svimma... Prästens kommentar (med glimten i ögat) på det var; "Det har aldrig hänt under någon av mina tidigare vigslar men någon gång ska väl vara den första." Vi gillar honom skarpt.
    Har ni fått välja präst? Här blev man tilldelad den som jobbade just den dagen. När jag ringde tidigare hade dom inte gjort schema ännu och nu var det spikat och klart och gick inte att ändra Har aldrig träffat den här prästen och hade egentligen velat ha en karl men men....
  • emertin
    Tindre skrev 2009-08-20 09:41:05 följande:
    Men "something blue" ska man väl ha i kyrkan... eller tänker jag fel? (Om man nu ska följa seden/traditionen öht)
    Visst ska man det, men man ska även vara oskuld om man ska ha vit klänning, slöja och/eller krona.....
  • emertin
    alltidvi skrev 2009-08-20 10:00:41 följande:
    Jag hoppas också på att det är någorlunda ok väder den 26:e. Jag kommer ha en bolero i samma tyg som min klänning + en sjal och sedan efter vigsel när det är dags för mingel så kommer jag antagligen sätta på mig en kappa (köpte en jättefin på rean igår). Just nu känns detta helt ok, men ibland ångrar jag att vi valde utomhusvigsel...
    Någorlunda väder?!?!?! Det ska vara varmt och strålande sol!!!!! Jag kommer inte ha något annat än min klänning så jag ser fram emot en varm dag.
Svar på tråden September 2009 del. 5