I vått och torrt och väntan
Fjällbruttan: Grattis! Vad skönt att se att allt är som det ska!! *kramar om* Ha en fantastisk oktoberfest ikväll! Låter som om det kommer bli ett hejdundrande kalas!
Fjällbruttan: Grattis! Vad skönt att se att allt är som det ska!! *kramar om* Ha en fantastisk oktoberfest ikväll! Låter som om det kommer bli ett hejdundrande kalas!
Ingis: När börjar ni på babysim?
Nej men Blommis, det låter inte kul! Blää! Krya på dig!
testade att göra ett gammalt högskoleprov på nätet, när hissen var trasig. Orkade inte hela, men oj vad jag ska börja läsa böcker på svenska igen, för oj vad trögt det gick med läsförståelesen. Var jätte överraskad! Det brukade jag vara jätte bra på. Men det har nog med amningen att göra. Ibland vet jag inte ens vad ni har skrivit när jag läst igenom och det blir tid att komentera...
Fru bygg: ja, känner igen det med att inte vilja sova i egen säng. Men det kan man ju förstå på sätt och vis. Hon har ju legat varmt och nära dig i magen... Vi låter henne inte sova i sin egen säng på dagen, så hon förknippar den med nattsömnen, men ofta tar jag upp henne i min säng på morgonen och matar henne där och sover vidare nära. (vi har 180säng)
Oj, nu ska någon matas!
Ja, jag tycker att det är jättemysigt att ha henne där brevid mig... gullepluttan som doftar så gott! mmmm...
nu ligger hon och ler och sträcker ut tungan till sin pappa.
Hej tjejer!
Lillan somnade precis i famnen, så jag pasar på att säga hej!
Vad mysigt det låter att gå i skogen. vill också!
idag ska jag skicka in namngivningspapperna! Äntligen!
Ninnis: klart vi ska få till en träff! Ingis och jag pratade om att träffas i slutet av v. 44...
Hej Daa -mästerspammerskan!
Nej men Jenny då!Åh, aj aj aj! *kramar om ordentligt men mycket försiktigt*
Klart att det är skitjobbigt att behöva gå till läkaren. Vi har väl alla en förestälning om att det ska vara en lätt och naturlig prisses att bli gravid, det är ju därför vi har knaprat i oss mängder av hormoner i form av ppiller i många år, sen kommer dagen då man vill bli gravid. - . Men du måste ju få reda på varför dina indianer inte kommer. OCh varför du får så ont ibland. Eller hur? *Kramar ännu mer*
Esther....