I vått och torrt och väntan
jättefina mattor blmmis! passar i ett sagoslott och vilket fönster!
jättefina mattor blmmis! passar i ett sagoslott och vilket fönster!
Daa: Headbangingvärk!! Ha ha! Ja, det har jag provat. Aj aj aj. Det tar alltid lite tid att komma på vad som orsakat den!
När lag läste anatomi, berättade läraren om muskeln platysma, som är en ytlimuskel som går fån under munnen, längst hakan och halsen och slutar på bröstkassen. - hansa att de parisiska pigalle flickorna använde den muskln för att få brösten/bröstvårtorna att röra sig runt i cirlar. (han var en bra lärare- märklig men bra. Glömmer aldrig platysma!)Klart att jag skulle pröva om det funkade. Först skulle jag märka in muskeln och sen skulle det tränas... Brösten rörde sig faktiskt! Dagen efterringde jag mig sjuk till skolan. Jag hade så ont i halsen, kunde det vara halsfluss? Nä, senare på eftermiddagen kom jag ju på att det bara var träningsvärk... Hi hi!
Villemoa: 7barn! Oj oj oj! En sån kvinna! Respekt! Att gå igenim en graviditet och födsel och spädbarn 7ggr... vijjne vojjne
Åh, kom hit med det låga! Det smittar inte så farligt över nätet. Lovar! Skickar en kram och en kopp japask Macha, då kan man inte vara låg länge!
Sonja: Så obehagligt med feberkramper. Stackars lilla Katja. *kramar om er båda* Min lilla Esther bara ligger och sover... Antingen växer hon, eler så har hon fåt en släng av något Men snart vaknar hon väl så jag kan få pussa henne lite. *hjärtar*
Blev helt tårögd när du skrev om väninnorna, med sina olika slags sorger.
MF gör så himla ont, även om jag har fått lilla Esther, så tänker jag ofta på lilla klumpen som inte var hos oss mer ä några veckor i magen. Han (tror det var en han) skulle vara 5 månader nu. Men det var inte meningen och skulle han kommit hade jag inte fått lillmuffin . Men han är mitt barn ialla fall!
Daa: Jag visslar med gumpen i sanden...
Eller hur var det nu, det käns su som em det var jättelänge sedan...
Ska leka med Bellabus och hennes fina mamma på torsdag- Oj jäklar vad det ska snackas!
Har någon här provat kopparspiral? (Fel forum kanske...)
Även om det inte blir några barn gjorda med det totala avsaknaden av sexlust som jag aldrig i mitt liv haft eller kunnat föreställa mig ha, så om i fall att, så får jag inte bli gravid på ett år för då kan livmodern spricka i ärret... Iiihh *ryser* Piller vill jag inte ta för jag ammar och VILL amma. Kondom är bara inte roligt, det är nästan värre än att inte ha sex, tycker jag.
Oj vad jag spammar...
Ninis: Du har inte ledigt på torstag möjligt vis, så du kan komma med och fika och promenera i solskenet?
Åh, det var ju synd, men i får hitta en helj som vi kan alla fem (minst! ankan och EA (? med tanke på din tur i skrylle) är ju också här i området. och fru bgg och ella?)
Härligt att få gosa med gudsonen!