• Hvidbrud

I vått och torrt och väntan

Hej!
    stackers dina misar, blommis. du får ge dem räkor när de får äta igen... *klappar tisana försiktikt på ryggen*

ammar därför brist på versaler...

lanovia: jo, min låg längst ner på bakvägg, och den var tjock så risken var allt för stor för mig och lillan att ens tänka på att vi skulle föda vaginalt. tur man inte är jehovas vitne, för då skulle vi nog inte suttit här idag!

• Hvidbrud

Min mamma bor också i blekinge! vill dit nu!!! men det får bli en annan helg, de ska ha gåsamiddag med några vänner. det är fortfarande en "barnförbjuden" fest!

• Hvidbrud

Oj! grattis! det verkar som om hon börjar förstå att det är natt nu! skönt!

E sonmade kl 12 igår, jag höll henne vaken nästan hela dagen. 15 min sov hon i vagnen och en timme vid 7 tiden... men hon vaknade halv 6 och igen nu kl 10, så nu ska jag hålla henne vaken! Men så som hon ser ut nu, hög på mjölk, ser det svårt ut!

• Hvidbrud

Åh, det är en fullspäckad dag! kul! jag är ensam till kl åtta ikväll...

Nej, ninnis... du har jobbat hort för att erövra tråden, inte tror jag att du släpper den så lätt!
    underbar vovve, btw!

• Hvidbrud

Jag har lekt lite, men inte nog kan jag höra! Aaahhgooo säger hon och jag måste rusa!
    Kraaaam!

• Hvidbrud

skulle ut och gå, men e hadde andra planer... vi fick åka upp igen och få trösttutte. nu sover hon som en ängel i soffan.. *hjärtar*

Svar på tråden I vått och torrt och väntan