• knyjoy

CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.htm...
    Tråd nr 14: brollopstorget.se/Forum-2-19/m3385346.html

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!
  • fruNils2b

Min mage har börjat krångla... Får magknip och den har börjat väsnas och vara allmänt orolig. Är det någon som har upplevt detsamma? Efter nästan 7 veckors ren kur? Är det ett tecken på att det börjar bli dags för upptrappning kanske?

• Nikajo

Dag 5 idag. Vikt -3,4kg och -3cm runt magen!

• samoa

Magknip och liknande fick jag tidigt i kuren. Hade förbannat ont men det släppte. Kanske du ska äta nåt omväxlande? Typ kyckling som du gjorde sist. Jag är ingen expert på sånt där dock. Men det kanske hjälper.

Själv lever jag efter en vecka utan ren kur på nån slags kombinerad variant. Jag trappade up på några dagar trots pekpinnar, men jag blev så himla otålig. Jag äter nu 3 påsar om dagen och en tallriksmodell. Har inte gått ner ett jota utan smyger upp istället. Vet inte om det beror på vattenvikt eller nåt annat men det känns ju inte kul.

Jag funderar på att avbryta helt och köra typ viktklubb ett tag så jag får äta riktigt. Men då vill jag ha vattenvikten också. När kommer den tillbaka, nån med erfarenhet?

• Nikajo

Skall man inte äta två påsar och en tallricksmodell med kombinerad kur? Eller har jag missförstått? Kan vara därför du går upp? Värt att kolla upp.

samoa skrev 2009-11-13 10:44:55 följande:
    Magknip och liknande fick jag tidigt i kuren. Hade förbannat ont men det släppte. Kanske du ska äta nåt omväxlande? Typ kyckling som du gjorde sist. Jag är ingen expert på sånt där dock. Men det kanske hjälper.Själv lever jag efter en vecka utan ren kur på nån slags kombinerad variant. Jag trappade up på några dagar trots pekpinnar, men jag blev så himla otålig. Jag äter nu 3 påsar om dagen och en tallriksmodell. Har inte gått ner ett jota utan smyger upp istället. Vet inte om det beror på vattenvikt eller nåt annat men det känns ju inte kul.Jag funderar på att avbryta helt och köra typ viktklubb ett tag så jag får äta riktigt. Men då vill jag ha vattenvikten också. När kommer den tillbaka, nån med erfarenhet?
  • samoa

Steg 1 är 3 påsar och 1 tallrik, sen 3 påsar och två små tallrikar, och steg 3 är 2 påsar och 2 normala mål. Så står det i min broshyr iallafall.

• fruNils2b

Jag åt igår. Väldigt moderat visserligen med ett par ägg, skinkskivor, kycklingfilé och sallad sett över hela dagen. Glömde påsarna hemma när jag åkte till Oslo och var ju tvungen att få i mig något. Idag känner jag mig taggad för att köra en vecka till på ren kur. Magen får gnälla bäst den vill! En vecka till klarar den.

• gladaDessie

idag har jag gått ner 13,5 kg sammalagt =) Nöjd =) hihi, fast några kg till ska det bli =)

• fruNils2b

Härligt gladaDessie! Jag har idag gått ner nästan lika mycket, 13,4 kg, på Cambridgekuren! Och jag säger som du, nöjd, men lite till vill jag ner.

• gladaDessie

Tycker det börjar gå så segt nu :(

Va roligt =)

• Nikajo

Jag har fuskat lite i helgen och ätit ett mål mat och två påsarper dag. Skall köra så nästa vecka med och se vad vågen säger. CB till frukost och kvällsmat och lunch skall jag äta enl. tallriksmodellen.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd 15. Alla nya och gamla se hit!!