• viktualia

Omgång 14

.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!

Pladdra på nu!!

• Svar på tråden Omgång 14
  • anne på grönkulla

Öva och öva är bra, så blogga är väl perfekt! Men om det finns kurser där man kan få öva sig i skrivande och att uttrycka sig i skrift så kan det säkert vara bra.

• MuffinsTönt

Nu har jag använt bibblans e-boksfunktion för första gången. men mina ögon säger aj aj aj. Ska kolla lite mer nogrannt om boken är ngt att ha. Då ska jag beställa från nätet.

• nennesjuttioåtta

Tack!!!!! Plockade en prick från frysen och det gjorde susen i musen.

• anne på grönkulla

Glad Lucia på er!

Här i tjottahejti är det helt kaos, 2 dagars regn o allt dagvattensystem har brutit ihop för länge sen o allt flyter runt på gatorna... :-O

• MuffinsTönt

Anne
    Bäst o ta fram badringen eller?

Själv var jag på en dejt igår efter jobbet, kl 9. Lite kul var det men skum typ. Idag har jag varit seeeeg på jobbet. Lyckades tom nicka till -och blev avslöjad. Haha! Började som sagt halv 7. Fick totalt 3h sömn.

• viktualia

Muffins - tre timmar sömn.. blir matt bara vid tanken... håhåjaja...

Här är allt helt ok. Jag ser ut som en tjockval, är astrött och vill mest ha jullugn!

• MuffinsTönt
    viktualia skrev 2009-12-14 20:17:29 följande:
    Muffins - tre timmar sömn.. blir matt bara vid tanken... håhåjaja...Här är allt helt ok. Jag ser ut som en tjockval, är astrött och vill mest ha jullugn!
    Matt var bara förnamnet. Idag får jag verkligen lägga mig tidig och föska få hyfsat med sömn. *host host* Sa nån att kl är snart halv 10?
  • mc2

Oj, det var inte lätt att hitta hit.

Länge sedan jag hade tid att chatta. Mår alla bra här? Är alla julstressade? Eller softar ni efter bästa förmåga?
    :)

Svar på tråden Omgång 14