Omgång 14
.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!
Pladdra på nu!!
.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!
Pladdra på nu!!
Ahh... jul = ÅNGEST!!! Jag har inte kommit över tanken på att jag INTE ska fira det med P och hans familj. DET svider ännu mer. Tragiskt men sant.
Det är då man ska ha sina kompisar att älta med - här går bra! Och så lär man sig nåt till nästa gång, om inte annat om sig själv och vad man vill ha sagt.
anne på grönkulla skrev 2009-11-08 17:51:29 följande:
Ja, jul i ovisshet är jobbigt. Vi ska till min mamma o hon lär ha några extra gäster på julafton, kollegor o så som är ensamma i stan tar man hand om här i tjottahejti.
Det där är nog inte ovanligt, att man är ur fas i kommunikationen. Kanske är det det som är att relationen knakar, att man ömsesidigt inte längre känner av varandra och kommunicerar?
Jag funderar starkt på att åka bort över jul. Men tanken på att åka själv är inte så lockande...
anne på grönkulla skrev 2009-11-08 17:58:53 följande:
Här diskuterar vi svårmor - alltid lika spännande. Hon ska nog komma på besök o är så försynt om denna planering, så jag undrar alltid om hon är rädd för mig?
hehe, va har du gjort Anne? Inte ofta man får höra svärmor som är rädd för svärdotter. Oftast är det tvärtom -iaf hos oss.