Omgång 14
.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!
Pladdra på nu!!
.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!
Pladdra på nu!!
Alltså stavmixern ser ju ut som en stavmixer o dildon ser ut som en.... tja, dildo...!
oj, blev syftningsfel där. Menade förstås jag vill se den personens stavmixer som ser ut som en dildo. Inte din mixer. Den förstår jag ser helt normal ut.
Ja o jag mena att jag inte förstår hur man kan se fel... sådär i största allmänhet. Måste vara en himla spejsig mixer, eller mycket modernistisk. Mina kan man absolut inte ta fel på :-O
Ah,då förstår jag! Snacka om 2 i 1.
Fick en vänförfrågan av en gammal kompis från högstadiet(!). Mkt har hänt sen dess tydligen. Han har flyttat till Borås och förlovat sig med en kille. Jag hade ingen aning om att han är homo i högstadiet. Speciellt när han berättade i förtroende till mig att han var hemlig kär i klassens populäraste tjej. Men kul för honom att han har hittat rätt. Med eller utan pms!
Muffins - man överraskas ibland av sånt....
Själv försöker jag jobba hemifrån... behövde just hjälp från nån som är på plats.. men de slöööögökarna har gått för dagen.. ajabaja.. fniss fniss!
Effektiva dem är då som redan är klara med sina arbetsuppgifter och kan gå hem för dagen.
Själv har jag kommit på en liten resa som jag kan göra i vinter. Helt underbart att gå omkring o ha en karamell o suga på.
Najs! Här planerar vi jul, med resande hit o dit. Annars har jag ägnat min lediga dag åt att försöka få ihop datorn till att bli min igen och så har jag klätt om 2 stolsitsar. Tyget är samma som det vi gjort nya köksgardiner av hemma, 14, 50 metern kostade det o med en halvtimmes jobb (mäta, klippa, häfta) har jag 2 som nya stolar! Även om de används som sängbord mest...
O om vem man kär i i högstadiet skulle avgöra ens framtid tror jag hade varit rätt illa ute... eller rätt långt från mitt nuvarande liv och jag.
hm.. jaaa min stora högstadiekärlek hade knappast gjort mig till nån lycklig kvinna... som den ÄRKELOOSER han är.. urk!!!! *garvar lite*
Anne - det påminner om att jag har en pianopall att renovera.. hm... startsträckan är patetiskt lång.
Själv kommer jag inte ens ihåg om jag var kär i högstadiet. Däremot i gymnasiet, kärlek vid första ögonkastet!!