• viktualia

Omgång 14

.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!

Pladdra på nu!!

• Svar på tråden Omgång 14
  • MuffinsTönt

Hej Hej Mc2. Jag jobbar konstiga tider oc hsover på konstiga dagar. Nu har jag mest huvudvärk och huvudvärk. Tack o lov att jag slipper tänka på jul o julklappar. Men jag har ändå lite ångest över jul och nyår. Va sjutton ska jag göra då? Vi firar ju inte nåt av dem. Trist att sitta hemma och glo!

• mc2

MT:
    Usch, det lät ju inte bra med huvudvärken. Ingen influensa hoppas jag. Och du är uppe på de vanliga knasiga tiderna märker jag. :D

Det blir en lugn jul här med. Allt är klart förutom köttbullarna och en julklapp. Skönt. :) Då kan man jobba skiten ur sig istället. Det känns så typ. Men snart är jag ledig i TRE VECKOR!

Och vitt blir det med! Fick en sådan tillbaka längtan till Kiruna i måndags så jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. :)

Firar ni inte jul? Inte ens med Kalle Anka?

Är allt annat sig likt här i tråden? Kommit några småbarn?

• MuffinsTönt

Kalle försöker jag tajma men det funkar sådär..

Jag gillar inte snö i göteborg. Däremot när jag var i Åre. ÅÅÅÅHHH!!! MYYSÌGT!

Jag ska också jobba halvt ihjäl mig. Huvudvärken berodde mest på 8h jobb och 3h ömn och sen åter 8h jobb. Igår sov jag 8, vaknade 7 h senare och va helt utsövd. Ahh!

• viktualia

Mc2 - småbarnet Trollet ska inte komma förrän efter 17 februari om jag får bestämma. Nennes Prick vet jag inte riktigt när h*n ska titta ut, eftersom h*n just fastnat på kroken.

Själv känner jag mig som en strandad tjockval, jobbar för mycket, sover halvrisigt och siktar också på tre veckors semester! Najs värre!!!

Skoj att se dig här!!

*vinkar*

• nennesjuttioåtta

Mc2 hej!! Pricken landar i augusti!

Muffins och Vickan
    jobba lugnare tjejer! Ingen tackar er när ni går in i väggen utan de tar in en vikarie. *ser bestämd ut*

• anne på grönkulla

Hej hej!

Ja, jag har iaf lyckats göra 2 grejer denna veckan som känns riktiga vettiga o meningsfulla - o så är det skönt att fixa knepiga grejer!

O på lördag natt kommer maken!

• viktualia

Nenne - nääe men jag blir ju så uttråkad om jag inte får jobba som en galning.. det är mitt knark!

• MuffinsTönt

Helvete, jag har ont i höften nu. Jag belastar vänstra benet mkt mer än högra eftersom mitt knä är fortf fucked up!

Svar på tråden Omgång 14