Omgång 14
.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!
Pladdra på nu!!
.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!
Pladdra på nu!!
Hej hej!
Jag har gått i bloggar-tankar ett tag nu men vettetusan om och vad jag ska blogga om... Hur/vart och varför bloggar ni?
Du kan kolla via min facebook, jag har två (en blogspot o en wordpress).
aah. tack anne!
Förresten, vilket är bäst... blogspot eller worldpress?
Ja, varför är en bra fråga - för egen del är det ett behov av att uttrycka sig. Jag tycker tema-bloggar är intressantare att läsa än allmänna dagboksanteckningar, men det betdyer ju inte att de inte också fyller ett behov, särskilt hos skribenten.
*upp och ner vänd muffins kliver in*
Det har varit upp och ner här. Som jag kanske skrev förut. Det har både varit om jobbet, tillvaron och så ... chattkillen(eller va vi nu kallar honom för). Detb har gått ett tag där jag kände att det inte låg rätt till mellan oss. Vi har haft mkt att göra båda två och därför inte setts så ofta. Men ngt gjorde att mina varningsblinkers sattes på för fullt. Jag har känt mig oerhört åtsidosatt. Plötsligt visste jag inte vart jag stod nånstans i hans prioriteringslista. Men det som gjorde mig mest förvirrad av allt, var står han nånstans på min lista. Jag blev för upprörd för att ... Jag visste inte ens själv.
Idag träffades vi,och genast kände jag att ngt va inte detsamma. Efter en lång fika och ännu längre promenad, klämde han fram det, vi kan inte ses mer. Det sved när han sa det men jag var inte alls förvånad.
Han sa att han har en massa problem som han måste ta itu först. Han vet inte om jag ska behöva bli påverkad av det. + massa annat gojs.
Jag visste inte va jag skulle säga,tror jag mumlade mest.
Nu är jag mest tom, vet itne hur jag ska reagera...
*kliver ut och glufsar i mig en princesstårta*
Prinsesstårta hjälper! Jag lovar
Trist slut, men kanske är det bättre att han säger det rent ut än att du ska gå och undra?
Själv har jag en riktigt rörig och fullspäckad vecka till framför mig... men det blir väl bättre framåt jul...
Muffins - som Anne skrivit.. trist slut men kanske bra att få klart besked samtidigt...
*kramar om*
Joo, det känns bra att få besked än o dra på det. Det svider men samtidigt är jag lättad över att inte behöva grubbla på det.
Åhh, hittade popcorn o en halv flaska vitt. Flaskan vet jag inte om det är drickbart men popcorn är definitivt ätbart! Hihi, nu är jag liite gladare.
Nu är jag såå irriterad på mig själv. NU kommer jag på 1000 olika saker jag kunde sagt. Inga spydiga eller elaka kommentarer utan mest olika tankar som jag haft. Det skulle va bra att ge mitt perspektiv också. Men nu är det liksom lite försent...