• viktualia

Omgång 14

.. och vi har väl inte gett oss.. utan gjort det igen.. hängt för länge och för mycket på BT!!

Pladdra på nu!!

• Svar på tråden Omgång 14
  • viktualia

Pela - okej då gick inte flyttlasset så hemskt långt...

För vår del visar det sig om vi flyttar långt eller inte.. undrar just hur det är att tömma en hel villa på grejor plus att flytta tre pers.. även om Trollet troligen kommer att vara liten... hmm....

• anne på grönkulla

*suckar över galningarna man tvingas ha i sitt liv*

Ja du Vickan den flytten blir inte lättare för att ni dröjer med den! Men det funkar, jag har flyttat mycket (det vet jag att du oxå har om än mest själv) och det går och kräver planering.

• viktualia

Anne - jaa det är inget jag oroar mig särskilt för.. låter bara otroligt mycket krångligare än mina hederliga gamla flyttar när jag packade en massa väskor och kånkade dem till tåget... fnisss

• viktualia

fniss... jaa och sånt är jag ju rätt bra på.... det handlar nog mer om svenssonfaktorn i att sälja/köpa bostad, flytta, hitta barnomsorg och alla andra miljaders saker man måste tänka på när det är en familj som flyttar och inte Vickan.... har liiiiite svårt att se mig själv i allt detta...

• Humlan66

anne på grönkulla skrev 2009-11-18 18:51:55 följande:

hur gör man med folk som bara muckar med en?
    Ignonerar dom
  • nennesjuttioåtta

anne på grönkulla skrev 2009-11-18 18:51:55 följande:

hur gör man med folk som bara muckar med en?
    Vänder andra kinden till och sen sparkar men dem på pungen.

Eller?!?
  • MuffinsTönt

Håller med Nenne, lagom höjd utan att behöva anstränga sig. *high five,girls*

Svar på tråden Omgång 14