Tantvarning6
Jag slog in mig själv i cellofan en gång när jag skulle vara rymdvarelse.
Jag slog in mig själv i cellofan en gång när jag skulle vara rymdvarelse.
Haha, det minns jag inte. Men det prasslade en del. Gissa vems påhitt det var. Inte mitt
passion, åh, såna spår är helt underbara! vi gör ju sånt med konfirmanderna.
Haha, ja Fast han har inte sett pappa än, så han har nog föreställt sig värsta astronautdräkten eller nåt, och så är det snarare piratbyxor med jacka i ett tyg som liknar sånt där vitt plastpapper som man lägger in i paket för att skydda innehållet. Han ska åka med till sjukhuset nu för första gången. Liksom syrran nu ska åka dit för första gången.
Däremot... fick vi för en stund sedan veta att sambons morfar ligger på Danderyd i kärlkransröntgen. Alltså, hur många slag kan man få i ansiktet innan det ska räcka?
Åh, tystnad och "utfrusenhet" är väl ändå det värsta man kan bli bemött med. Fy så jobbigt för dig! Och ja, jag måste säga att det är av en löjlig anledning också. Ojoj. Stor kram till dig.
Grattis!!
Nu har vi första leveransen från framtidens mat. Så spännande att packa upp matkassar som man inte alls vet vad det är i! Nu är det mycket grönsaker och rotfrukter i vårt kylskåp. Schysst meny för denna vecka. Det kommer bli gott. Sambon kommer bli överlycklig när han kommer hem och läser att han ska få äta lasagne veckan som kommer
Jag hade egentligen ingen större tanke på att ta det. Men nu när pappa ligger på sjukhus överväger jag det. För har man svininfluensa får man inte ens komma dit... Fatta om jag skulle få det - och precis antingen när något illa händer eller precis när han typ vaknar...
Ja, jag har hört det.