Tantvarning6
Åh jag hoppas för din skull att han kan komma loss och ta hand om dig ikväll. Det låter som du behöver bli lite ompysslad.
Åh jag hoppas för din skull att han kan komma loss och ta hand om dig ikväll. Det låter som du behöver bli lite ompysslad.
Vilken kyrka är det?
Kjell Präst skrev 2009-11-08 14:30:44 följande:
Sitter i väntrummet på sjukhuset medan pappa är på röntgen, men nu såg jag att de rullade in honom på avdelningen. Då får jag säkert komma in snart
Passion, ljuvligt för din son! Skönt att höra.
Frulle, jag instämmer med Passions och Sonjas frågor när det gäller dig. Inte ska ni väl - på allvar?
Fjosok, du kan vara lugn :) pappa var jättetrött efter röntgen. Hoppas han kan sova gott nu. Jag är på väg hem. Längtar efter lite mat nu :)
Åh vad bra! Det behöver du. Jag avundas dig inte alls när det gäller dina ångestattacker. Men en trygg famn kommer att göra dig gott
Självklart!
Halvt sömnlös natt och nu sen till min praktikant på kontoret...
Jag håller låg profil... mest för att jag är orkeslös. Sjukhistorier är inte de roligaste. Det tillstötte en del komplikationer i helgen som jag aldrig orkade berätta om. Grät mig till sömns inatt och hela kvällen idag har jag sovit bort. Men det ska väl uppstå bakslag innan det riktigt kan gå framåt...
Men det finns en sak som ger mig styrka. Och det är faktiskt Carolas musik... den betydde jättemycket för mig under min uppväxt, och jag trodde liksom att den perioden var över i mitt liv - sedan länge. Men i två veckor är det inte mycket som kunnat lugna mig och ge mig så mycket styrka som hennes musik. Därför är det helt fantastiskt att hon släpper en ny skiva på onsdag. Men redan idag lanserades hennes nya hemsida - och på den nya singeln. ÅÅÅÅÅH vad jag älskar den! Hur bra den sångerskan än må vara har hon alltid varit rätt dålig på att välja låtar Men den här låten och framförandet av den gillar jag starkt. Så härligt... Finns på www.carola.com (sätter igång direkt)
Pappa fick spasmer i helgen - dvs kärlkramp i hjärnan så blodet kommer inte riktigt upp till hjärnan och han har börjat svamla (inte hela tiden, men till o från) om diverse konstiga saker vi inte alls förstår och avslutar inte alla meningar. Han vet alltid vad det är för dag och datum, men inte vilket sjukhus han ligger på... Det känns väldigt jobbigt. Och så har dränet gått sönder... men de vågar inte ta bort det pga att han får blodförtunnande, för då skulle risken för ny blödning vara stor. Istället ligger den kvar och kan orsaka infektion.. men de kan heller inte ta bort det blodförtunnande för då är det stor risk att han får en propp och blir förlamad... Känns jättetungt efter att ha pratat med läkaren igår. Förut trodde de att han kanske kunde komma ifrån intensiven typ igår, men nu måste han åtminstone ligga där veckan ut. Och det är inte säkert att han kommer hem i år.
Lite mer positiv är recensionen av pjäsen i DN:
www.dn.se/kultur-noje/scenrecensioner/harriet-l-pa-moderna-teatern-stockholm-1.990760
Några tillägg efter mitt spontana inlägg...
Sonja, tack för din fina slutkommentar till mig Och korrekt, ingen honung när jag sjöng barnoperan fick jag ett grönt te med hallonsmak, det var riktigt gott!
lillabruden, ja, vi hoppas verkligen att allting ordnar sig till det bästa för oss alla (och alla andra). Ska kika in länken!