Tantvarning6
Fräsch lägenhet! Hade själv bytt ut typ alla tapeter, men jag gillade lägenheten!
Fräsch lägenhet! Hade själv bytt ut typ alla tapeter, men jag gillade lägenheten!
Ja, det såg väldigt snyggt ut allting. Det gör mycket när kök och badrum är bra gjorda. Jag håller med om att det inte är något som måste ändras akut i den lägenheten. Det var inget fel på tapeterna i sig, bara inte min smak
Jodå, vi försöker locka ur honom det han vill säga och harvar man ett tag förstår man ibland till slut vad han egentligen vill säga. Ibland är det bara nonsens. Tack för ängeln
Heloise, bra att du fick sakerna gjorda iaf - även om det kan kännas lite dumt när det var så "enkelt". Jag har faktiskt själv lyckats stryka en hel del från min lista, som gnagt i några veckor. Fick äntligen iväg lite fakturor, vilket ju är rätt nödvändigt för att jag ska kunna leva nästa månad också...
Im yours, ja, det är ju bara att vänta... Idag var han vimsig, min pappa. Han visste varken datum, dag eller var han var... Eller, han visste att han var på ett sjukhus. Och han kunde rabbla sitt namn och personnummer. Och han sov större tiden jag var där... men han hade fått se på tv4-nyheterna igår, så han hade koll på firande av Berlinmurens fall och så... röntgenplåtarna från idag visade iaf att han lyckas ta upp/absorbera det mesta av hjärnvätskan som produceras... Tur det eftersom dränet är trasigt.
Imorgon kommer jag ha paus från sjukhuset för första gången sedan pappa vaknade. Åker till Örebro och tar del av Taizédagen där med Broder Matthew.
Åh vad härligt!
Haha, ja, men det kanske är mer förekommande i Småland att säga just han istället för honom?
Kjell Präst skrev 2009-11-10 19:49:23 följande:
Nu har jag ringt farfars sambo (farfar är död sedan 9 år) och berättat om pappa.. samt frågat om hon vill gå med mig till kyrkan i Örebro imorrn. Hon bor utanför Örebro. Känns jättebra och jag är så glad att jag ringde trots att jag nog inte pratat med henne på flera år. Jag kunde telefonnumret utantill...
Får jag fråga på vilket sätt Harriet Löwenhjelm är speciell för dig? Jag kan alltid gå med dig om du vill Min sambo har inte sätt den än heller.
eeh... och sedan när böjer jag "se" till "sätt"???? SETT menar jag givetvis!!!