Tantvarning6
Ja, och vet ni!? Min sambo är ju samhällsplanerare!! Han kan ju hjälpa oss att planera det bästa samhället ever
De har pratat en hel del med pappa även när han varit sövd och när jag sa det till pappa sa han att "Ja, de säger ju att man hör fast man är nedsövd, men jag har inte hört nånting". Så det var nog inte det som var problemet.. Problemet var att han hade slangar i halsen och därför inte kunde prata och göra sig förstådd när han ville. (Det här berättade han för mig igår.)
lillabruden skrev 2009-11-06 02:01:54 följande:
NU har jag läst ikapp mig från dem senast 2dygnen.....Passionis, jag vill ha medborgarskap i Tantbyn, NU! Mannen min kan ju designa byn, han har läst en halv utbildning 3D design innan han kopplade om till Programutveckling...och med den utbildningen kan han skapa fiffiga dataprogram till oss som är sådär...tantanpassade Och jag kan vikariera i bageriet då jag är uppväxt med en elvisp i handen (oj, lät farligt men ni vet vad jag menar ) För övrigt är jag bra på o sy med o funderat på skräddare....inriktning rörelsehindrades behov, men man kan ju ha både det och "vanlig" Solde, jag tyckte det var jättetrist att höra om 'diskussionen'...Tinker har nog rätt där, han projecerar hur han känner för sigsjälv på dig... Ställ honom frågan om inte den egenskap att vilja hjälpa t.e.x kisekatter är en av dem som han blev förälskad i dig från början! Jag ska skicka en av mina änglar till honom, så hon kan banka vett i honom!!Canttant, SÅÅÅÅ SKÖNT att höra det nyaste!!! Sa ju att det skulle bra Det där med att vara rädd osv, jag tycker att läkare och sjuksköterskor så ofta glömmer att prata med patienterna när dem anses vara 'inte där'. Från en brukare jag hade fick jag höra om när hon var i respirator efter något liknande.. en SSK läste dagstidningen varje dag för henne, även när hon var omedveten. Det hade lugnat henne så mycket!Hoppas din pappa håller sig pigg nu! Och TA HAND OM DIGSJÄLV!!! Svininfluensan kan gömma sig i jämförelse med vad stress gör mot våra kroppar och hjärna!Frulle, du har min röst på moderator!!! vart ska jag lägga min röst?? Sonja, Heal the world var ju en lämplig låt för lillen att sjunga åååh...nu har jag glömt resten av allt jag skulle säga.... men ni får ta för givet att jag alltid tänker på er alla Som jag skrev innan så bjöd någon över oss på lghten....var o tittade på ett radhus idag men det var ett stort renoveringsobjekt (men det tyckte inte mäklaren....hhmmmm...) och vi vill inte renovera. Fler visningar på söndag o nästa vecka.För övrigt är det bussen som gäller till jobb dessa 2veckor framåt iallafall.... hoppas att motpartens försäkringsbolag snabbar sig så jag kan lämna in min bil nån gång!!! Känns som att jag inte vill köra nån annan bil än min Sockersmulan...saknar faktiskt att köra henne! längtar till lördag morgon, då går jag av o är ledig