Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Mmm, dom ser väl Náavi-folket (stavning?) som terrorister som ska kämpas ner
Hej Cantaton förresten!
Hej hej
... och godnatt.
jag kan hålla med ganska mycket men manuset var inte så hemskt egentligen. Dem dära "one-liners" förstör alltid en film såvida den inte är en komedi o det liksom 'ska' va en...men one-liners förstörde Avatar för mig...och ibland kändes det som att replikerna liksom var inslängda efter något slags hollywood recept...gillar jag inte! Den var så annorlunda i allt annat, då ska (kan) den också vara annorlunda i manuset! Men jag ger nog 2,5 på manus
Nej, du har rätt
"bara" efter nästan ett halvår har jag nu lagt ut lite bilder från bröllopet så får vi se hur lång tid ddet tar tills jag lägger ut filmen på youtube (har inte ens fått film materialet än av vännen som filmade..)
men om ni vill se så är det några bilder nu
Hej!
Vilka fina bilder lillabruden, ni är så jättefina tillsammans.
Vi såg Avatar för nån dag sedan, o jag kopplade handlingen till stormakternas maktbissbruk o egotänk vad gäller jordens urbefolkning. Den var på tok för långdragen, men rent tekniskt ett mästerverk och en tvättäkta pengamaskin
Själv sitter jag under min korkek, och luktar på blommorna Jag ska redovisa mitt första utkast på onsdag. Wish me luck!
Idag ska jag till traumamottagningen, tog ett litet break för att se om jag var "klar", alltså färdigbehandlad. Det är jag INTE, själva traumat känns förståligt numera. Men de finns massor av biverknigar utav händelsen som jag börjar kunna se ett mönster i. Long way to go.
Jag sitter och beundrar alla oss som trots mer el mindre jobbiga händelser ändå kan se ljuset på andra sidan. Jag tror inte på det finns en mening med allt, eftersom det oförutsedda verkar vara så ojämnt fördelad. En del får faktiskt mer skit än de orkar bära.
Kramar till alla. Ha en bra dag för den kommer aldrig tillbaka. För dagen en så snusförnuftig tant Liz från Örebro
Liz, önskar dig lycka till på redovisningen!
Du kanske behövde det där breaket från traumamottagningen,kan tänka mig att sådant tar på krafterna!
Snart snart ska jag gå och jobba. Sitter in i det längsta så jag får hänga här lite.
Hej tants!
Nu är det grejer på gång, husgrejer närmare bestämt! Har pratat med en som "råkar" äga ett slott i min församling, då jag hörde rykten om att det fanns arbetarbostäder på slottet som hyrdes ut. Jodå, det finns en stor gård vi kan få hyra! oohh! Jag vill bara åka och titta på den! Och få maken till att försöka förstå att vi skall hyra den! Det är säkert en jätteträdgård också! Där kan maken odla potatis och jag ha ett hägn till katterna. Skall bara få honom att inse att vi har råd! Just nu känns det inte alls aktuellt att städa, som jag borde göra eftersom kattpälstussarna far runt som sådana där buskar i öknen i westernfilmer, jag vill bara åka och titta på den här gården! Men maken har min bil och hans ögonsten Asta-Gertrud vågar jag inte ta ut i det här vädret.
hej hej..
Grattis i efterskott Blomman!! Har inte varit in här på ett tag!!
Mycket har ni skrivit!! Får läsa ikapp sen!