Tantvarning6
Gärna!! Du kan få mina mått och mitt fulla förtroende så går jag och tar en fika under tiden!
Im yours skrev 2009-11-05 19:17:00 följande:
Gärna!! Du kan få mina mått och mitt fulla förtroende så går jag och tar en fika under tiden!
Im yours skrev 2009-11-05 19:17:00 följande:
Åh det hade varit jätteroligt!
Tyvärr har jag redan med nöd o näppe lyckats trycka in en träff med lillbrorsan (som bor i Malmö och pluggar i Lund). Annars är kvällarna bokade till kursmiddag, studiebesök och en krogrunda med min blivande chef(!).
Det hade varit roligt att få ett ansikte till användarnamnet!
Oj! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga
Så tråkigt att maken tar det så! Ligger det något mer bakom än "bara" en katt? Det låter inte som om hans reaktion står i proportion till frågan, därav min undran.
En god vän till mig, som är barnpsykolog, får ofta höra "du som är psykolog ska väl inte göra/säga så" och det är hon jäkligt trött på. Bara för att man är psykolog eller präst är man ju ingen perfekt människa (i vilket fall inte hela tiden)!
Nu har jag avverkat veckans höjdpunkt - fredagsfikat!!
En rejäl kycklingmacka med currydressing, traditionsenligt. Den ska jag stå mig på tills jag kommer hem vid 17.30-tiden så det kan behövas lite kalorier!
Skönt att allt gått bra och att ni dessutom fått svar på vad det var.
Nu gör jag starx helg och tar bussen till familjen. ha det bra allihopa!!
Go´kväll!
Jag har inte hunnit läsa allt ännu men skickar redan nu ett gratiis till Cantaton och en klapp-på axeln-det-där-gjorde-du-bra till Tinkerbelle!
Själv har jag tillbringat en stor del av dagen på IKEA, nu tar jag ett glas vin medan maken monterar garderober.
Jag HAR läst men mot dumhet kämpar gudarna förgäves (utan att för den skull jämföra mig med en gud, märk väl! )
Nu ska jag titta på Nikita (den riktiga, franska) för maken är så glad över att ha hittat filmen i en Luc Besson(?)-box, tydligen har den utgått ur sortimenten annars.
Ha en trevlig kväll!
Jag känner att min närvaro här på BT är rätt varierande...
Nu har jag varit på spa med jobbet i 2 dagar och som brukligt är har jag ökat något kilo i vikt men är å andra sidan mjuk i kroppen av både massage och bubbelbad.
Det verkar vara lite si o så med hälsan, både hos tanterna och deras anhöriga - kunde jag skicka er på spa hela högen skulle jag det! Att sitta i bubbelpool och dricka skumpa gör att de flesta bekymmer försvinner, i vilket fall för stunden.
Ett utomhusbubbelspa låter som en kanonidé!
Tyvärr har vi, efter att kommunen sålt tidigare obebyggda tomter brevid oss fått stoor insyn. Det tar några år att åtgärda även om vi planterade en del buskar i år.
Men tänk att ligga i ett varmt bubbelbad och titta på stjärnhimlen!!