• MV85

Tantvarning6

lillabruden skrev 2009-10-26 15:39:57 följande:
    MV85, klart han skulle sova gott hos dig Jag hatar att somna utan min älskling i sängen. Känns så tryggt och värre är det när jag vaknar och han inte är där!! Då känns det som att jag aldrig skulle kunna somna igen, men klart man gör
    [/citat]
    dfk skrev 2009-10-26 18:04:31 följande:
    [citat]
    MV85, mys, mys!
    hehe första gången man sover ihop vet man ju aldrig hur det ska bli.. Jag som ALLTID sovit ytterst sov innerst i natt (sängen står i alkov) och det brukar betyda att jag sover jättekass, men jag har sovit som en prinsessa! Hans armar om mig och närhet har gjort att jag sovit som en bebis! Sååå härligt! Dock inte lika mys att han var tvungen att åka hem nästan direkt när vi vaknat.. Hann bara ligga o mysa en liten stund o sedan medan han rökte morgonciggen o lite så... sen var det dags att åka hem o jobba.
    Är väldigt tomt här hemma idag...
  • MV85

Skickar varma kramar till dig Cantaton som verkligen behöver dem nu! Tänker på er och ber för er (på det traditionella sättet )
    Det kommer säkert ordna sig, men jag förstår oron.

Här går livet sin gilla gång.. Hände inte så mycket igår även att jag inte hade någon tid att sitta vid datorn direkt igår, men det är så vardagen ser ut ibland.
    Gjorde ett fynd på second hand igår. En plättlagg i gjutjärn. Kostar ca 4-600:- att köpa en ny i affärerna, o då är de aldrig särskilt bra i början... jag köpte ett rejält instekt gammalt för 40:- som jag så klart ska provsteka idag

• MV85
    lillabruden skrev 2009-10-28 01:29:08 följande:
    ååh dem är ju bäst när dem är sådär riktigt använda och väl omhändertagna!!! Hur blev det?
    Ja, visst är dom det! De blev kanonbra. Släppte utan problem och blev perfekt stekta. Helt underbart! SOM jag längtat efter att kunna steka plättar! Funkar även mycket bra till amerikanska pannkakor som då blir sådär perfekt runda som dom ska vara
  • MV85

Här händer som vanligt massor!
    Massa kramar till Cantaton och alla andra som kan tänkas behöva dem!

Här händer oxå en del...
    Igår kväll hade vi avskedsfest för en vän som ska flytta till norrland. "Sista kvällen med gänget" innan hon åker idag. Mycket ledsamt, men en väldigt rolig kväll... Lite för mycket alkohol, så mår inte helt 100% idag, men det var det värt!

Blev väckt av telefonen idag. Okänt nummer, vilket alltid får mig skeptisk. Svarade och mannen i fråga presenterar sig o säger var han ringer från, o då får han mig skeptisk. Tar för givet att det är en försäljare som ska pracka på mig nån skit så säger direkt att jag är bakfull o inte är intresserad.
    Då kommer överraskningen!
    Han har tydligen fått tag i mitt nummer och vill träffa mig för att se om jag är rätt person till ett jobb hos dem! Jag har alltså inte sökt något jobb där alls, men på något vis har han fått tag i mitt namn och nummer (skyddat nummer så han måste jagat rätt bra) o vill träffa mig idag!
    Så idag kl.16 ska jag på intervju!
    Håll tummarna för mig!

• MV85

Börjar låta lite positivare här inne nu. Det är ju bra det! Håller tummar och tår för att det fortsätter åt samma håll framöver

STORT tack till alla för lyckönskningar och hållna tummar och tår angånde jobbet.
    Det verkade väldigt positivt när jag var där, så nu verkar frågan mer vara hur intresserad jag själv faktiskt är.. Får fundera lite på det, o så får vi se sen när de hör av sig.

• MV85

dfk: Det är ett informatörsjobb Inget jag har utbildning till över huvud taget, men dom verkar vilja ha mig ändå! Fortfarande inte riktigt luskat reda på hur de fått tag i mig till det jobbet, men det spelar inte nån större roll.

I'm yours: Hehe ja, jag är verkligen sådär löjligt kär... Det var till och med så att tjejerna igår när vi halkade in på ämnet o jag berättade saker o svarade på frågor sa att "Guuud vad du är kär! Det syns lång väg!"
    Är så kär att det prutar ur öronen o allt jag vill är att vara med honom, men det går ju tyvärr inte riktigt... Så jag får njuta när jag får honom nära!

• MV85

Jag vill oxå se!
    Har inboxat nu

Halloweenfest imorgon, ska få ett äckligt sår på halsen o gå i korsett o kjol, klackar och hela kittet på kvällen.. Blir säkert kalas.
    I eftermiddag är det middag med tjejerna ute o så klippning efter det. Tar bara en 5-10cm nånting, det får räcka. Jag vill ju trots allt få det längre än det är nu!

Cantaton, se till att ta hand om dig ordentligt. Låter som du kommit in på en bra väg med det nu :)

• MV85

Massa kramar till Cantaton och Soldemor och alla andra som behöver det!

Frulle, NU har jag haft tid att kolla in mailet o HJÄLP vad snygga ni är! Riktigt bra!
    Hade lätt trott att det var ett par modeller som satt ihop, så snygga var ni!

Nu ska jag iväg o göra mig iordning inför halloweenfesten ikväll! Ska få ett läbbigt skärsår på halsen, dra på korsetten o sen blir det fest!

• MV85

Framtidens mat låter spännande! Det måste du berätta mer om Cantaton.

Fjosok, stort Grattis till avlagd jägarexamen

Heloise, även att vi inte nödvändigtvis står på samma sida i de trådarna eftersom jag är "konstig" i den frågan så förstår jag din frustration i allra högsta grad.

• MV85
    Heloise skrev 2009-11-01 21:15:44 följande:
    Jag har många vänner som inte tycker som jag i den frågan, men de är iaf villiga att diskutera och resonera. Sen tycker man olika och det är ju helt ok, men det är mer nivån som jag blir frustrerad över!
    Självklart måste man det, och man måste kunna hålla en trevlig ton!
Svar på tråden Tantvarning6