• MV85

Tantvarning6

*kramar om passionsblomman*
    Spy ut det! Det ÄR dags för dig att få klaga!

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-17 18:38:06 följande:
    Tack! Den kramen behövde jag!
    *kramar mera* Kom hit o ha tjejkväll med mig o drick en massa vin o ät alldeles för mycket godis
  • MV85

Då kör vi för mycket godis, massor med hägendaz och chokladsås, chips, dip och grönsaksstavar

• MV85

Fjosok om jag slipper mögelosten så är jag game!

• MV85

Aleta jag hänger med när du ändå hämtar upp Passionsblomman!

• MV85

Aleta ditt hus låter som en mardröm..!

Hmmm gammal tant som jag är börjar jag redan nu fundera på hur dags jag kan gå o lägga mig utan att vara tragisk.. Vad säger ni andra tanter?

• MV85

Nu har jag varit duktig och handlat... En massa onyttigt blev det idag, eftersom jag laddat inför "datenight"..
    Så kycklinglådan ska slängas ihop när jag har en ankomsttid och drickan ligger på kylning.. Tyvärr blir det inget vin eftersom han kör, men annars hade det varit perfekt med ett vitt kryddigt halvtorrt ikväll...

• MV85

Frusen och förvirrad surtant som kommer insläntrande idag här... Saker och ting med Honom blir bara mer och mer komplicerade och exet har börjat skicka mail till mig som jag inte vet om jag ska tro på eller inte - o honom får jag inte tag i nu för han jobbar... Bläää
    Kan INGET i mitt liv få vara enkelt?! I alla fall ett tag?!

• MV85
    Daa skrev 2009-10-19 17:36:11 följande:
    Men MV85, FY vad surt att det ska vara sådär krångligt. Du kan verkligen vara surtant med gott samvete ett tag. *kramar, en tröstande och en värmande* Vad folk håller på!
    Varför kan hon inte bara låta oss va?! Hon har skickat mail till mig två gånger idag o tjatar om saker som jag inte vet vad jag ska tro om.. Att hon spenderade förra helgen med honom o att det inte alls var slut mellan dem när vi träffades, men JAG träffade honom förra helgen! Hur får hon ihop det?! JAG träffade honom när hon påstår att de gjort saker ihop..!
    Aaaaah! Jag får utbrott på hela den här situationen! Jag vill bara att allt ska vara enkelt och rosa nu, inte någon som kommer och strör en massa salt över det hela!
  • MV85

Daa: Nej, han jobbar fortfarande.. Skickade ett sms till honom nyss, men får nog inget svar på det på några timmar skulle jag inte tro..

Svar på tråden Tantvarning6