• MV85

Tantvarning6

Frulle skrev 2009-10-19 21:16:39 följande:
    Vadå? VEM jagar dig med mail och vad säger denna person?
    Jag har träffat någon... Har aldrig kallat honom något annat än just Honom eller Han här inne tror jag inte och planerar inte att göra det heller, inte än så länge i alla fall...
    Hans ex jagar mig med mail och anklagar mig för att ha varit hans älskarinna och att det är mitt fel att hon blev dumpad av honom.. Vilket INTE är sant, för han hade redan avslutat det förhållandet innan vi träffades! Sen försöker hon även hävda att de varit tillsammans fram till nu i fredags, men jag vet att han sa till henne i augusti att han inte hade några känslor kvar för henne och att han ville träffa andra - vilket hon oxå erkänner att han sagt, men ändå har han varit otrogen mot henne med mig den sista månaden efter vad hon nu säger.. (?!)
  • MV85
    Frulle skrev 2009-10-19 21:25:46 följande:
    Oj då!! Va obehagligt!!!
    Mycket obehagligt och mycket irriterande... Har fått flertalet (slutade räkna för några timmar sedan när de började trilla in igen) mail med olika formuleringar som säger hur hemsk människa jag är o att "Fine, vill du ha honom nu så ta honom" osv förutom att hon kallar mig slampa, hora, fitta och annat mys...
    Helt underbar dag med andra ord...
  • MV85
    Frulle skrev 2009-10-19 21:29:26 följande:
    Usch.. Ja vad göra?! Det är nog bara att bita ihop och låta henne tröttna.. Ignorera henne. (svårt kanske)
    Jag svarar inte på dem, och kommer låta Honom hantera det hela. Har ingen ork att hamna i mitten och känner bara att jag blir utpekad som syndabock för något som inte är mitt fel..
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-19 21:48:48 följande:
    BRA, inte svara! bara visa dem så han kan se vad som pågår.
    Det är planen... men satan vad det kliar i fingrarna på mig när jag får de där korkade uttalandena om o om igen.. (japp, det trillar fortfarande in ett o annat)
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-19 22:00:58 följande:
    DET förstår jag verkligen! Du lär ju vilja göra verbal slarvsylta av henne!
    Ungefär så, ja... Vilket jag även skulle vara kapabel att göra om jag lät mig själv, men jag VÄGRAR hamna i mitten! Det är Hans sak att ta itu med henne, inte min.
  • MV85

Vilja av stål Passionsblomman... Jag må vara yngre än henne, jag må vara snällare än ett lamm när jag behandlas rätt.. Men nåde den som utmanar mig!
    Nå, ska vara en snäll flicka och låta Herrn ta hand om problemen.

Sov gott!

• MV85

Heloise: Japp... en riktig bunny boiler..

Fjosok: attans! Du får nästa!

• MV85

Ååååh ni är ju för underbara tanter! Allihopa!
    Nu kommer jag inte exakt ihåg vem som sa vad, men i alla fall:

Hon kan maila mig eftersom hon fått reda på vem jag är på den community där jag träffade Honom. Hon skickar alltså inte till min "riktiga" mailadress utan till den som finns på sidan.

Haha skicka dem till hennes mamma känns lagom elakt - ska fundera på det förslaget lite Har i alla fall sparat allt!

Jag är tämligen övertygad om att hon håller på för att hon vill ha honom tillbaka.
    Han är en underbar man som vet vad han vill i livet, som är väldigt lyckad karriärmässigt (egen företagare inom en väldigt tuff bransch) och som dessutom är charmig, snygg och intelligent som få.
    Vem vill inte ha en sådan man?

• MV85

Hihihihi att göra en voododocka låter bra!
    And yes I do have an evil side, and she's awaking it..!

Klart jag vill ha honom för mig själv! Jag delar aldrig av mig av mina män! MIN! O vilken man han är... *djup längtansfull suck*
    Han har bara ett fel som jag hittat - han jobbar JÄMT! Igår fick jag ett sms vid strax före sju på kvällen o sen dess har han jobbat konstant... Hela natten och förmiddagen... Men, det är vad som krävs i hans bransch när man har en deadline.
    En musikvideo måste vara klar när den ska släppas, en reklam måste vara klar när den ska sändas, en film måste bli klar till premiären... *suckar lite*
    Dock väldigt jobbigt eftersom det ger honom väldigt lite tid att vara med mig och att prata med mig...

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-20 13:02:57 följande:
    MV, har du gått och blivitihop med Anders Bagge typ? Jag älskar Aletas förslag btw.
    Haha vet inte ens vem Anders Bagge är....
    Mannen jag träffar är inte känd då hans jobb enbart sker bakom kamerorna (film eller foto) och framför datorerna. Han jobbar främst med specialeffekter och reklam samt musikvideos. Har jobbat med bl.a Saab, volvo, sony ericsson, Meja, Evergrey, Dimmu Borgir mfl.
    Så han i sig är inte känd, hans företag är inte särskilt känt utanför de kretsar som pysslar med den här typen av grejer...
Svar på tråden Tantvarning6