• MV85

Tantvarning6

Cantaton skrev 2009-10-19 18:39:42 följande:
    Du struntar fullständigt i henne och litar på honom och vad du själv vet.
    Ja, jag försöker verkligen göra det... Försöker att inte ens låta honom veta om allt som varit idag, men det känns tufft - särskilt med den tystnad jag haft från honom några dagar nu. Vet inte vad han tänker när han inget säger, och det är såhär i inledningsfasen väldigt påfrestande bara det!
    Att hon sen dessutom kommer och försöker förstöra tilliten jag har till honom gör bara allt så mycket värre.

Vill bara träffa honom och kramas nu! Vara nära och känna att han valt mig, inte henne!
  • MV85

Mjo... problemet är ju att jag inte KAN prata med honom om vad som pågår när han jobbar... Jag har liksom ingen möjlighet att göra det... Så istället försöker jag stänga inne allt och hantera det själv

• MV85

Fjällbruttan: Enligt honom så hade han gjort slut ett bra tag innan vi träffades... Men han har inte haft någon annan mellan. Dock håller hon på att utmåla mig som skurken o att han ska ha varit otrogen med mig den här månaden (vi som inte ens haft sex) medan hon suttit hemma o längtat efter honom typ...

Aja, jag får lita på honom, det finns inget annat att välja på!

• MV85

Fjosok: Jo, liten kris... Hans ex vägrar tillstå att det är slut mellan dem, och när hon nu tvingats erkänna det så hävdar hon att de varit ett par fram tills nu - för att förstöra mellan honom och mig.

Aleta: Har knappt nämnt det med honom, behöver bara få gnälla av mig nånstans. Tänker INTE låta det förstöra något som känns så lovande som detta gör!

Dessutom har en av HENNES vänner valt MIN sida, för att hennes historia inte riktigt går ihop.

• MV85

Sonja68: Enligt honom så var det i augusti... Enligt henne var det i fredags... *suckar tungt*

• MV85
    Sonja68 skrev 2009-10-19 19:36:55 följande:
    Oh my God! Jobbigt
    Extra jobbigt eftersom hon ger MIG skulden för allting.. Det är MITT fel att han lämnt henne, det är MITT fel att han var otrogen, det är MITT fel att hon är ensam, det är MITT fel att hon är ledsen och besviken...
    Vill bara skrika åt henne att SKYLL DIG SJÄLV DIN JÄ*** FI*** som inte fattar när han säger att han inte känner nått för dig längre!!!
  • MV85

didis: Det är RIKTIGT surt att det ska vara såhär... Men får trösta mig med att en del av hennes vänner uppmuntrar mig att fortsätta min relation med honom och skita i henne. Känns lite bättre då i alla fall.. Sen vill jag ju så klart få en chans att prata igenom allt med honom, men sen är det nog. Han får säga ifrån till henne, eftersom det inte räcker att jag gör det.

• MV85
    Fjosok skrev 2009-10-19 21:00:22 följande:
    Någon fler av tanterna och gubbarna som följer Bonde söker fru?Verkar bli en kul säsong i höst med!
    Nix! Inte följt det sen andra säsongen började..
  • MV85

Passionsblomma: Jo, jag vet... Jag SKA göra det.. bara behövt gnälla av mig idag, så släpper det till imorgon. Mycket bättre så än att ta ut det på Honom

• MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-19 21:14:51 följande:
    Såklart du vet och klart du ska gnälla av dig.Men tänker du inte berätta för honom att människan jagar DIG med mail? Det är nämligen inte alls ok. Har hon olösta saker med honom så är det ju med HONOM hon ska maila...
    Jo, jag ska nämna det för honom och även visa honom vad hon skickat till mig så han har en chans att ta itu med det. Tänker nämligen INTE låta henne göra mig till syndabock i detta!
Svar på tråden Tantvarning6