Tantvarning6
Att hon sen dessutom kommer och försöker förstöra tilliten jag har till honom gör bara allt så mycket värre.
Vill bara träffa honom och kramas nu! Vara nära och känna att han valt mig, inte henne!
Mjo... problemet är ju att jag inte KAN prata med honom om vad som pågår när han jobbar... Jag har liksom ingen möjlighet att göra det... Så istället försöker jag stänga inne allt och hantera det själv
Fjällbruttan: Enligt honom så hade han gjort slut ett bra tag innan vi träffades... Men han har inte haft någon annan mellan. Dock håller hon på att utmåla mig som skurken o att han ska ha varit otrogen med mig den här månaden (vi som inte ens haft sex) medan hon suttit hemma o längtat efter honom typ...
Aja, jag får lita på honom, det finns inget annat att välja på!
Fjosok: Jo, liten kris... Hans ex vägrar tillstå att det är slut mellan dem, och när hon nu tvingats erkänna det så hävdar hon att de varit ett par fram tills nu - för att förstöra mellan honom och mig.
Aleta: Har knappt nämnt det med honom, behöver bara få gnälla av mig nånstans. Tänker INTE låta det förstöra något som känns så lovande som detta gör!
Dessutom har en av HENNES vänner valt MIN sida, för att hennes historia inte riktigt går ihop.
Sonja68: Enligt honom så var det i augusti... Enligt henne var det i fredags... *suckar tungt*
didis: Det är RIKTIGT surt att det ska vara såhär... Men får trösta mig med att en del av hennes vänner uppmuntrar mig att fortsätta min relation med honom och skita i henne. Känns lite bättre då i alla fall.. Sen vill jag ju så klart få en chans att prata igenom allt med honom, men sen är det nog. Han får säga ifrån till henne, eftersom det inte räcker att jag gör det.
Passionsblomma: Jo, jag vet... Jag SKA göra det.. bara behövt gnälla av mig idag, så släpper det till imorgon. Mycket bättre så än att ta ut det på Honom