• MV85

Tantvarning6

Bluebride skrev 2009-10-12 09:04:42 följande:
    vet hur det känns. Blev dumpad 85 dagar före mitt bröllop, när är nästa bröllop i planeringen och det är bara 7 månader kvar
    Jo, jag har läst din sida nån gång... Helt otroligt egentligen vilka nötter vi träffat!
    Men men... Den man jag hittat nu är inte relationsfobiker i alla fall! Återstår att se hur det går i förlägningen, men än så länge är det rosa moln som bara blir blandas in av lite mörka för att han jobbar så mycket att vi har svårt att hinna träffas ibland

Frulle: LYCKA TILL (o säg inte tack, det betyder otur )
  • MV85

Solen skiner och träden lyser orange-rött mot mig, jag är nykär och saker och ting börjar se ljusare ut...
    Kan man vara annat än nöjd med livet?

• MV85
    Bobou skrev 2009-10-12 13:44:31 följande:
    Nu har jag fått jobb! Äntligen känns det som att det är klart med den där professorn som jag var och pratade med för ett par veckor sedan, som ni kanske minns... Trodde nog att det skulle bli så, men ändå är det jätteskönt!Jag var ju faktiskt och pratade med en person till också, och även av honom fick jag ett jobberbjudande, som jag tackade nej till. Får man ens göra så i lågkonjunkturen?! Men jag tror att han kanske missuppfattat min kompetens, för det jobbet var inte rätt för mig och jag var inte rätt för det jobbet. Rätt person på rätt plats är ett kollektivt ansvar, n'est-ce pas?
    GRATTIS!
    Strongt jobbat. Det är svårt att hitta jobb i dagsläget, så verkligen ett jättestort GRATTIS!
  • MV85
    Cantaton skrev 2009-10-12 16:22:39 följande:
    Låter heeeelt ljuvligt.
    [/citat]
    Soldemor skrev 2009-10-12 16:18:38 följande:
    [citat]
    Grattis! Hoppas den här är bra!
    [/citat]
    Bluebride skrev 2009-10-12 14:39:04 följande:
    [citat]
    Låter underbart
    Livet känns verkligen bra nu... För första gången sedan jag vet inte när får jag pirr i magen av att tänka på någon och när vi ska ses blir jag så uppspelt att jag blir svettig innan han dyker upp
    Åååååh! Jag är bara så löjligt nykär så det finns inte! Ser nästan inget annat, kan inte prata om annat och vill inte annat än träffa honom!
  • MV85
    Soldemor skrev 2009-10-12 16:44:26 följande:
    Vad härligt det låter! Förälskele är så mysigt, iaf när den är besvarad, som din!
    Ja, den verkar då vara det i alla fall! Men helt säkert vet jag ju inte eftersom vi inte satt oss ner och pratat om var vi står o sådär... Men att nog ger han indikationer på det när han åker hit 9 mil enkel väg o är med mig istället för jobba fast han borde göra det och svarar på mail på 5 minuter fast han måste gå in på en specifik sida för att se dem då de inte hamnar i hans vanliga mail
  • MV85
    Aleta skrev 2009-10-13 09:54:28 följande:
    Skickar massor av kramar och skratt, ta för er av det ni vill ha.Jag måste slåss mot getingarna som har invaderat köket, badrummet och TV-rummet. Var kommer de ifrån? De är överallt och jag blev stungen igår. Försöker hålla undan dem från barnen så gott det går.
    Jag vill ha kramar...!
    O så skickar jag över en flaska insektsspray så du kan bli av med getingarna!
  • MV85
    Frulle skrev 2009-10-13 20:51:15 följande:
    Jo det lät mysigt, men jag har lite svårt att tro att min pappa skulle uppskatta spa!
    Jakthelg kanske? Har för mig man kan boka sådana...
  • MV85

Ger kramar och uppmuntran, stöd och peppning till alla som behöver det! Ta åt er av det som behövs!
    Här har hänt så mycket idag att jag inte hänger med riktigt

Svar på tråden Tantvarning6