• MV85

Tantvarning6

dfk man får sådana dagar ibland *kramar om* och det är helt okej att få! Försök skämma bort dig själv litegrann. Köp en tidning du vill ha, lite godis, nått extra gott till middag eller nått annat som kan pigga upp lite.
    Vardagslyx är bra mot den känslan

• MV85
    Cantaton skrev 2009-10-14 18:17:12 följande:
    Och just det. Summering vecka 1 + 2 + 3 = 8kg.
    GRATTIS och BRA JOBBAT!
  • MV85

Fjosok: Människor vill hjälpa, även när det inte ses som hjälp av den som ska "ta emot" den. Tyvärr. Folk tror även att deras val i livet är det bästa för alla. Tyvärr.
    Jag vet inte hur många gånger jag blivit tillsagd att lämna en eller annan pojkvän för sättet de behandlat mig på - vad de då inte vetat är att det är så jag velat ha det. Så jag VALT att leva för en stund.

On another note:
    Jag har varit duktig o planterat om en av blommorna här hemma nu och även gjort en plan för hur jag ska ta itu med lägenheten mer framöver för att göra den mer till MIN igen istället för "vår" som den var ett tag.
    Har även lagt upp en plan för hur jag ska prioritera ekonomiskt med de extrapengar som blir varje månad (om saker o ting blir som planerat på det planet) så jag kan få unna mig en resa och lite tatueringar som jag längtat efter länge.

Hoppas alla får en underbar helg!
    Själv har jag fått en superbra inledning på den

• MV85

Aleta: Skönt att han ser positivt på saker och ting i alla fall
    O ett stort tack för irishen, den behöver jag just nu!

Har just gått igenom pärsen att hitta en person på samma community som jag träffade killen jag träffat på som påstår att de är ett par - det var INTE kul innan han förklarade vem hon var och varför det stod så, vilket tog ca tre timmar efter att jag upptäckte det!

• MV85

God morgon tanter!
    Efter ca 11 timmars sömn är jag på benen igen och på ett strålande humör.
    Cantaton: Låter som en underbar dag för din del Ska hålla tummarna för att det blir bra (som om det behövs ;-P)

Heloise: Eftersom jag inte varit med här så länge så måste jag fråga vem Lilla Tirza är och vilka är fluffisarna? *ser allmänt förvirrad ut*

Passionsblomman: Äkta mattor är så snyggt! Men dyrt.. tyvärr..

• MV85
    Heloise skrev 2009-10-17 12:04:09 följande:
    Klart du får, det är ju inte så lätt att fatta vad jag svamlar om Tirza är en liten söt missunge som vi var och hämtade hos Blomman i aug, hennes bröder Timon och Tiger bot hos Panzers syrra. Fluffisarna dvs fluff-fröknarna aka Flisan och Smulan är våra två perserkatter som Tirza terrorist jagar dag och natt. Hon vill leka( mer överfalls/våldsamt brottande lek) de vill inte leka, iaf inte med henne( de är mer förtjust i att stillsamt puffa en boll fram och tillbaka).Panzer och jag har pratat lite löst om att utöka familjen med en vovve,vilket liv de kommer bli i sådana fall.
    Hahaha det låter som att det är full fart hela tiden hos er då, och om ni dessutom skaffar en hundvalp kommer det bli helt hysteriskt! Gud så underbart!
  • MV85
    Heloise skrev 2009-10-17 12:40:07 följande:
    ja både hundvalp och ,om vi har tur, en bebis inom en snar framtid, samt 3 katter. Ja det kommer bli fullständigt kaos, men jag är uppvuxen på en hästgård, med en väldig massa djur och människor, vi alltid 6-8 pers runt frukost bordet på morgonen och mina föräldrar har bara mig . Lite kaos i vardagen lättar bara upp, så länge de ger f*n i blommorna
    Haha blommor är till för att slås ner tror jag. Det tyckte i alla fall min katt under en period! Hon kom dock senare på att det är bättre att bara sitta mellan krukorna och titta ut om man vill få sitta kvar i fönstret
    Ska hålla tummarna för att det blir bebis snart oxå då Härligt när de som önskar barn kan få det

Vi var aldrig så många kring frukostbordet, där emot förmiddagsfikan vid 11 var alltid gott om folk - för att inte tala om middagen då det ofta var 3-4 barn extra då vi var tre syskon
  • MV85

Man vet aldrig förrän man försökt, det är ju så Men det ska nog gå bra ska du se!

Själv har jag historiens konstigaste PMS-cravings just nu o sitter o äter kalla köttbullar (färdigköpta) med bearnaise (färdig, köpt på burk.. kall) och dricker mjölk...

• MV85

Daa: Mjo, det var inte särskilt roligt. Mannen jag dejtars ex försöker fortfarande hävda att de är ett par, så innan jag fick rett ut med honom varför det stod på hennes medlemssida att de var tillsammans var det inte roligt alls... Visste inte då att det var hans ex eller varför det stod där att de var ett par.
    Han skällde ut henne rejält så nu har hon tagit bort det

*skickar en stor skål glass, en filt och en kopp varm choklad* Hoppas biverkningarna släpper snart.

• MV85

Härligt att höra Cantaton! Tolkar det som att allt gick som det skulle?

Svar på tråden Tantvarning6