Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Aleta, ja, jag håller med om att mörk choklad är nyttig.
Åh jag bara sover och sover och sover. Är jag hemma en halvtimma innan jag ska iväg igen sover jag den halvtimman... Jag ska ge mig på ett försök att träna ikväll på passet jag brukar gå på på onsdagar... men får se om jag orkar hela. Jag har INGEN energi. Fyller just nu på med en shake iaf...
Slutvägningen på Xtravaganza visade iaf exakt 12kg minus. Det skulle jag ha ringt pappa och berättat idag... Det är sånna småsaker som påminner mig hela tiden. Jag satt i två timmar hos honom idag.
Snälla snälla Aleta, du kan väl sälja lite praliner till oss chokladsugna tanter!
Sonja, stackars din lilla febriga tös! Hoppas att hon snart mår lite bättre!
Frulle, läskigt när dom slår i tänderna! Hoppas det går bra hos tandläkaren!
Soldemor, är det fortfarande så frostigt hemma. Håll ut, någon gång måste han väl tina upp!
Cantaton, skönt att operationen gått bra!
Smakar det gott med riktig mat nu då?
dfk, det är bra med vanlig mat. Njöt av min frukost, framförallt
Förstår det Cantaton!
Dfk, jag lovar att ha med till tantträffen åtminstone!
Hej. Det gick bra hos tandläkaren. Dagis hade ju skrämt upp mig ordentligt!! På dom lät det som hennes tänder var helt förstörda.
Jag hade ALDRIG sett nåt om jag inte visste nåt. Eller jag såg inget nu heller..
Har precis sålt vår gamla soffa på blocket. Skönt. (har ju dock inget att sitta på nu)
Och så satte jag ut vår sängstomme samt nattduksbord på blocket. Fick en massa mail på några minuter bara så nu är dessa också bortlovade..
Me like the block!
Jag ska säga dig Aleta, att jag har blivit en riktig finsmakare på choklad. Jag betalar gärna för riktig choklad, för det är det värt.
Visst jag äter ju nästan allt i chokladväg, men uppskattar mer riktiga praliner. Brukar leta vart jag än kommer efter små chokladbutiker för att handla. Nyss när jag var i Stockholm, hittade jag en mysig liten chokladbutik i Gamla Stan.
Hittade alla möjliga tryfflar och praliner.
Min man höll på svimma när vi skulle betala. Men jag gav honom en puss snabbt.
Skönt att det gick bra Frulle!
Tjoho!
Sonja, stackars liten!! Inget roligt me feber!! Men jag måste erkänna att jag känner lite 'ååh..vill också ha en liten att ta hand om när hon/han är sjuk...' Mannen är ju bara jobbig när han är sjuk
Frulle, vad jag har anat så överdriver dagis ganska ofta...? Alltså generellt. Men det är ju samtidigt bättre att få veta att det inte är så farligt man trott...än tvärtom!
Åhh älskar bara ordet P R A L I N................*dregel*
MV85, ta en pepparkaks skärare (sånt motiv) och lägg på stekgärnet, klicka i smeten och voilá har du ursöta pankakor!! Funkar me ägg oxå.
Canttant, första måltiden lät inte så spännande för mig....hahaha keso?!? Du är en starkare kvinna än jag!
Passionis, lät nästan som du köpt Frulles soffa när du skulle köra o köpa, o hon sålt sin
sista natten till måndag ikväll.....aaaahhhh snabba snabba snabba snabba!!! Jag tror det blir en jobbig natt men å andra sidan har jag sovit hela dagen
Hej, irrar in här lite snabbt! Vi hade en jättetrevlig helg men sen dess har förkylningen tagit mig så jag bara sover..
Cantaton, en jättekram till dig, förstår att du är trött, måte var totalt psykiskt slut på!
Sov när du kan det! Och så en extrakram för att du vvarit så jäkla duktig och gått ner 12 kilo! WOW!!!
Sonja, stackar s liten, blöta kalla handdukar på huvudet brukar också vara jätteskönt, det rekomenderade barn i Umeå då Saga hade 40,5, funkade riktigt bra ihop med alvedonen. Hoppas hon snart kryar på sig!
Solde, kram kram kram, du har så rätt.. ordet förlåt måste man nog lära karlar (förlåt, nu generaliserar jag... men åtminstone de i vår by behöver lära sig att det finns )
Skit i surgubben och satsa på katt istället
Vår katt bor ju hon min mans föräldrar nu som MINSANN bara skulle ha henne förra vintern, tog vi inte tillbaka henne till våren skulle hon skjutas (ja, hans pappa är ett as!)men hon var då förbi här i helgen och levde
Förresten har jag börjat att känna ditt dop-barn h*n sparkar mig då och då
Frulle, skönt att det gick bra med tänderna!
passion, supersnygga mattor och kom hit med färdigplanterade balkonglådor tack
Nu ska jag svimma på soffan en stund!
Go´natt...