Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Så underbart sött skräckinjagande monster
jag tror han är rädd att du ska älska lill-snäckan mer än honom vilket ju risken blir om han sprider rimfrost runt sig.... Du kanske ska påpeka det?
Har han mycket emot hus också??
Han kanske är som min man, man måste mycket noga förklara för honom att bara för att man TITTAR på en sak måste man inte köpa det, drömmar är nämligen gratis!
Obs! Detta gäller EJ söta katter
Ska inte skriva det jag tänker om gubbarna nu!
Mm, risken är förvisso stor. Jag till och med drömmer om henne på nätterna! Och "varför skall man titta på hus om man ändå inte är intresserad". Det var m a o inte min man som hittade på Hemnet.
Så skönt det känns med alla här, med omtanke och stöd och att man har någon att tala med!
Ooo nu blev jag galen på min man. Fy fan säger jag.
Jag gör AAAAALLLT för tillfället.
Har kontakt med mäklare för ombildade lgh.
Har kontakt med nya mäklare för borttappad nyckel,
Har kontakt med köparna av vår lgh.
Jag har kontakt med byggfirman vi har anlitat nu och bestämmer alla jobb dom ska göra.
Jag har kontakt med vår elektriker.
Har en massa annonsen på blocket och har kontakt med alla köpare.
Jag jobbar.
Han är hemma denna vecka.
Han glömde att säga till dagis att dom inte får ha bellas nya stövlar i torkskåp.
Han fick krupp när jag bad honom ringa dagisfotografen för att fråga en grej.
Ghaaaaaaa....
Välkommen till klubben för de som har besvärliga män!
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html
Lillabruden, här är tråden du inte hittar. Jag orkar INTE rapa upp hela den grjen här också och ska bespara er det.