Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
haha och vet du var det roligaste är!? Att jag råkade först posta det inlägget på familjeliv i en tråd om att ge sina barn kvällsmål eller ej!!
Men vad har dom för FEL i sina hjärnor? På riktigt!!!!
VAD är problemet?!?!?!
Hepp!!
Nu har min fåtölj kommit.....
Med en lastbil som helt plötsligt började RULLA UTFÖR vår backe... rätt mot min man som kom hem för att hjälpa till att lasta av, hann hann precis slippa få lastbilen över sin lilla opel så den tog hela ladugårdshörenet istället! Och jag är så jävla tacksam för det, jag skakar fortfarande!
Har tagit en massa kort, skrivit skaderapport och bjudit på kaffe, chaffisen var inte riktigt glad heller... men alla är vi otroligt glada över att det inte blev några personskador!
Ska ladda in kort nu och maila hans chef, slänger kanske in några här så ni får se eländet!
men vet ni, VI behöver inte tjafsa med försäkringar, det gör ju godsfirman
Alltså kommer det nån och fixar allt! YES
Dessutom är jag övertygad om att alla våra män är släkt!!!
Kunde också ha skrivit Frulles inlägg....
Men ibland undrar jag hur stort felet är i våra hjärnor.. vi är ju så jävla dumma att vi älskar det där imbicilla kokosnötterna!
Nu får det faktiskt räcka med dramatik i den här tråden ett tag känner jag! Vad är det FRÅGAN om?? Helt galet vad det händer grejor!
Bruttan vilken välsignad tur att det gick bra!
Så du har din kokosnöt kvar...
Här händer som vanligt massor!
Massa kramar till Cantaton och alla andra som kan tänkas behöva dem!
Här händer oxå en del...
Igår kväll hade vi avskedsfest för en vän som ska flytta till norrland. "Sista kvällen med gänget" innan hon åker idag. Mycket ledsamt, men en väldigt rolig kväll... Lite för mycket alkohol, så mår inte helt 100% idag, men det var det värt!
Blev väckt av telefonen idag. Okänt nummer, vilket alltid får mig skeptisk. Svarade och mannen i fråga presenterar sig o säger var han ringer från, o då får han mig skeptisk. Tar för givet att det är en försäljare som ska pracka på mig nån skit så säger direkt att jag är bakfull o inte är intresserad.
Då kommer överraskningen!
Han har tydligen fått tag i mitt nummer och vill träffa mig för att se om jag är rätt person till ett jobb hos dem! Jag har alltså inte sökt något jobb där alls, men på något vis har han fått tag i mitt namn och nummer (skyddat nummer så han måste jagat rätt bra) o vill träffa mig idag!
Så idag kl.16 ska jag på intervju!
Håll tummarna för mig!
Vi håller allt vad vi har,lycka till!
Jepp, tror stensäkert att alla män är släkt, mer eller mindre, och de har en gemensam "irrtiations"-gen. Inte som irriterar dem själva, men väl omgivningen av kvinnligt kön...
MV: !!!
*Håller tummarna som bara den!*
Hej. Hinner bara in en kort stund, så jag passar på att önska MV lycka till.
Allihop: kram på er!