Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Min man är också underbar, när han är på bra humör!! Då är han rolig, charmerande, underhållande, varm och karismatisk till tusen. Helt enkelt underbar Men när han är på dåligt humör är han faktiskt vedervärdig...
Just nu är han och lillan ungefär lika skruttiga.
Lillan hade återigen 40.2 i temp på natten. Jättejobbigt!
Ska ringa på VC idag och fråga vad vi ska göra. Enl. bipacksedeln ska man bara ge barn Alvedon i max 2 dygn. Hon har fått det i 3 nu (ringde akuten igår och frågade en läkare som sa att jag kunde ge henne till natten och så ringa VC idag).
Så jag är hemma med Vård av Barn och Make idag.
Storasyster och jag är fortfarande pigga och symptomfria. Hur länge det nu varar. T skulle med Fritte till badhuset idag så hon var glad och förväntansfull. Här hemma bland alla sjuklingar och en mamma som springer och servar dessa, ruttnar hon av tristess inom 10 minuter.
Lillabruden, du är jättefin i din nya frisyr!
Sonja, jag hoppas de piggar på sig snart!
Cantaton, bra att du tänker på dig själv!
Mörk choklad är inte så bra vid huvudvärk, eller kanske främst migrän. Den vidgar nämligen blodkärlen lite så det är väl den enda gången man ska ta det lite lugnt med chokladen.
Sonja, hoppas du får någon hjälp av VC och att du och storasyster fortsätter att vara friska!
I know. Men nu är det tack och lov inte migrän jag haft, så. Och det rör sig om typ 4 bitar, så jag har inte smällt i mig en massa choklad Men tack för omtanken!
Go morron. >jaha här sitter man på jobbet m,ed VANTAR på sig. är så kallt men skitskallarna gör ju inget åt det!!
vantarna förklarar att det blev lite konstigt skrivet..
Hej alla tanter!
Det är 18/1 som jag skall på tv-inspelning, sedan får vi se hur det går, om jag talar om när det skall visas. Fast det lär ni väl märka ändå om ni ser på det...
Visst är lilla lill-bruttan söt, hon är så söt så jag kan nästan bara tänka på henne. Hemma är det i princip lika frostigt som innan. Fast ibland glömmer han sig lite och svarar på något jag säger. Att han orkar! Men han får hålla på bäst han vill, idag tänker jag tinga lilla madamen och prel bestämma när jag skall hämta henne. Så är det!
Ah, en stund kvar iaf. Så då behöver jag inte kolla på alla program just nu
Nu skall jag ringa och tinga Lillan...
Godmorgon tanter!
Soldemor, jag måste säga att jag förstår din man... Ni har ett gemensamt hushåll, han säger att han inte vill ha en katt till och du struntar i det och skaffar katten i alla fall? Jag förstår om han känner sig överkörd. Men samtidigt är det ju så också att ibland vill man olika saker och vill man något tillräckligt mycket, då kan man inte ta hänsyn till den andre utan att göra våld på sig själv. Så jag förstår dig också. Men jag hoppas att ni snart kan ha en sansad diskussion som löser det här, alltså om er konflikt, inte om katten...
Cantaton, vad du är DUKTIG som tar hand om dig själv i din svåra situation! Jag blir så imponerad!
Fjällis, finns bara en sak att säga, "vilken jädra smäll!"...
Och Sonja, vilka sjuklingar du har! Hoppas det vänder snart.
Kramar till alla!