Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Lyckades snurra in mig o skrev i en annan tråd....aja...här är det iallafall
Jag vet vad det är som försegår.....det är Alla Helgona som spökar!! Tror det är en massa oroliga självar som ställer till det, hur skulle detta annars kunna vara möjligt?! Med allt som hänt samtidigt här!!
Men änglarna ser iallafall till att det inte blir katastrofer...
Jag ska ringa o prata med försäkringsbolaget på måndag o se vad dom säger....hoppas ju så innerligt att dem ska säga att olyckan inte var mitt fel
Fjällis, herregud va läskigt!!!! Lastbilar är skrämmande!!
Passionis, ska läsa tråden snart!!
Och så hade vi diskussionen om män.....Ja ibland undrar man vad männen är bra till.....allt dem kan, kan ju liksom vi också och sen ovanpå det är dem sååå jobbiga b.la när dem är sjuka......men ändå älskar man dem så
Soldemor, jag förstår hur du inte kunde lämna den lilla charmörskan!!!! Herregud, om din man inte tinar vid synen av henne så är han gjord av sten!!! För övrigt måste han ju prata med dig nån gång tycker jag......säg att tant-armén tycker det är dags att lösa detta!!!
Och tack för era kommentarer om frissan
Ronja har jag blivit kallad som liten och jag älskar den sagan!!! En stark,envis och underbar tjej som älskar livet, hur kan man inte tycka det är ok att få hennes namn?! (vill döpa min dotter till Ronja...om jag får en dvs..)
Imorgon blir det visning på 5rok, 114km2....några tips? Hur vet jag om mäklaren säger att det är ett bud, att dett stämmer?? Han kan ju ljuga ju...??
Va?! Är jag så förutsägbar menar du kjelle?!?! Jag känner mig förnärmad!
Och nej då. Din man har ju så klart en underbar man.. Men min är helt ok ibland också..
Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande:
Min man är också underbar. Förvisso får jag inte köpa nån hund för honom, men han kan ju inte riktigt hjälpa att han är allergisk...
Va?! Allergisk! Vilket KRÄK!
Å min man är också helt underbar, förutom då han retar gallfeber på mig
Jo. Skulle ju ha tänkt på det innan jag gifte mig med honom...
No niin, den sääärleken...
Nu har jag typ haft konstant huvudvärk sen i måndags kväll Men har hållit mig vaken hela dagen. (Inte för att jag gick upp förrän 11.30, men ändå.)
Man måste ge kroppen och hjärnan den tid det tar gumman.. och hjärtat! Glöm inte att andas bara så blir det faktiskt lite lättare stund för stund!
Nejdå, jag har det också, men det har jag inte vågat skriva förrän nu.
Kjell Präst skrev 2009-10-29 19:57:23 följande: