Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Nu finns bild, fast inte den bästa... i galleriet på min frissa Vad tycks?
Passionis,säg istället för att referera till en tråd o inlägg som jag inte hittar
Canttant, (är det ok att jag fortsätter kalla dig det??) vi vet alla hur det e, man bryr sig om andra även när man har det jobbigt själv, men man är ju inte lika tydlig med det kanske...
Heloise, läste idag i Metro att denna veckan är den mest oproduktiva veckan på hela året!! Och att det är 8% av befolkningen (tror det var i England) som sjukanmäler sig enbart för att dem inte orkar jobba, inte för att dem faktiskt är sjuka! Så du är inte ensam! Vi kan läsa spökhistorier under täcket! Vem är med???
panzer, den där historian....hoppas aik besöker dem!!
Hej alla! Kramar till höger och vänster och alla som behöver.
Heloise; det FINNS faktiskt vidriga ungar. Och ännu vidrigare föräldrar. Jag har ofta känt så.
Lillan hade 40.2 i temp i natt, maken 39, nu på morgonen var båda feberfria, men då vet jag inte om det berodde på medicinen jag gav i natt eller att det håller på att vända. Hoppas på det senare givetvis.
Storasyrran skulle med fritte och skrilla på IP idag. Solen skiner och minus 5 grader, lite, lite snö på marken. Hoppas de får en fin dag!
LillaBruden; du är så otroligt SÖT! Liknar Ronja Rövardotter
Vilka underbara ögon du har tjejen!
Förstår hur du känner det.
Allt du kan göra är låta tiden ha sin gång, lita på att sjukvårdspersonlaen gör sitt absolut bästa och finnas där för din far.
Vi finns här om du vill prata.
Hej alla. Vilken depp-period det är här nu!! Så himla tråkigt..
Allmän gruppkram till alla!!
Skönt att febern verkar ge vika Sonja, även om det är med medicin, är så jobbigt när den inte biter. Hoppas det har vänt nu
LillaBruden, du är äckligt söt, sån där som man blir avundsjuk på... BLÄÄÄ
Panzer, vilka coola farbröder, hoppas de får gå på matcher tillsammans igen!
Cantaton, försöker skicka lite energi til dig så du orkar med dig själv och pappa,nån mer behöver du inte ha ansvar för eller känna att du måste skriva eller kommentera just nu! Bara va här med oss , det räcker , så vi får peppa dig nu som du peppat alla oss andra förut Nu är det vi som ska bära dig
Idag kommer min nya fåtölj som jag har beställt, med fotpuff! Nu ska mannens fula elände ut i snön 5 års kamp är över!! Fast jag misstänker att jag får slåss med resten av familjen om att sitta i den.....
Ja, stora höstdippen
Som tur är så hade iaf Bella klarat sig bra.. Tandläkaren såg inget konstigt.. Men hon sa ju då att det KANSKE kan bli en svart tand.. Men troligtvis inte.. (hoppas)
Eller har jag redan berättat detta? Har nog aldrig i mitt liv varit så trött och virrig.
Hej och hå vilket slit du har!
Tur att stora tjejen får komma ut och få lite förströelse.
Här lyser också solen.
Maken och pojkarna har precis sprungit en runda.
När dem har duschat så ska vi åka iväg och bowla.
Heloise - finns hemska ungar och precis som du skriver så är det en produkt av hemska föräldrar (för det mesta), men va inte orolig glada, positiva, energiska människor som du och Panzer kommer att uppfostra och vägleda de mest underbara ungar som finns!
Jag hinner inte läsa allt ni skrivit men pussar och kramar till er alla!