Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Men oj vad här var sjuka barn och inslagna tänder! Huvva!
Tänker på er och hoppas allt blir bra snart.
Tittar in på en jättesnabbis. Min egen dator har brakat ihop så jag lånar sambos jobbdator nu då han har paus. Han jobbar hemma idag och sitter klistrad här vid datorn, men nu smiter jag in och tar en snabbis.
kram på er alla söta tanter!
Och här en flock kramar till alla tanter och lite rättvisemärkt mörk mintchoklad!
Tack *knaprar choklad*!
Ringde till maken för att höra vilket pass han tänker gå på ikväll, och han var sur som ättika och lite till, det var knappt han ville tala med mig! Jag skickade ett mail t honom i morse, för det känns som att vissa "obehagliga" saker inte går att diskutera med honom. Så nu kunde han läsa i lugn och ro om lill-bönan, att uppfödaren bara vill sälja t oss, fast många står i kö för henne, att hon är som sin halva storebror Amaretto (lika lugn och cool) och att hon kommer först senare i november. Och jag förstår att han läst det. Hmm, kanske skall sova på jobbet inatt? Fast då blir han väl ännu surare. Får väl ta kampen ikväll, snarare än träning, alt att han är stensur hela kvällen och inte säger något alls, det är ju också mysigt! (grav ironi det där!)
Ojojoj Sonja!
Och Frulle också!
Det är så jobbigt när de små inte är friska.
Soldemor, jag håller alla tummar och tår att han mjuknar inför charmtrollet.
Cantaton - nej, gå ner i vikt gör man väl inte av något man stoppar i sig, möjligtvis kokosnötter, svälter man inte ihjäl om men bara lever på det?
Många tror ju att man blir tjock av choklad, men riktig mörk choklad är jättenyttigt!