Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Cantaton! Jättestora kramar till dig!!! Hoppas att din far snart mår bättre.
Sonja, jag förstår läget. Skitjobbigt. Det är nog så att det är något annat som ligger där och trycker. Men man behöver inte vara dum för det kan man tycka. Kram!
åh, jag går under... nu skulle jag göra min sista soppa... ni tror inte att jag tappar greppet om burken samtidigt som jag mixar o nu har soppa på tre väggar, hela diskbänken och spisen, hela mig och över all disk... åh, vad jag inte orkar mer.
Det enda jag faktiskt åstadkommit idag förutom att sova och handla mat var just att göra rent i köket. Diska all disk, torka av alla skåp, kakelväggen, diskbänken... Heeeelt förgäves... och nu orkar jag inte torka bort nånting alls. Det är ju ÖVERALLT.
Då tycker jag du skiter i soppan nu! Ignorera den så kanske den försvinner?!
Det hade jag gjort och OM den mot all förmodan inte har försvunnit i morron så kan du ta tag i det problemet då!
Du har inga ägg du kan passa på att kasta när du ändå måste sanera allt? Det tycker jag verkar som om det kunde kännas skönt just nu...
Stackars dig!
jodå det finns gamla ägg i kylen..
Kasta kasta kasta! Rätt i skåpet bá!
Tjong!
Nä de får va. Sambon är snäll o gör rent.. o han har hållit på rätt länge nu...
Vilken välsignelse med en godhjärtad sambo mitt i allt!
Du kan ju alltid gå UT och kasta äggen om behovet skulle göra sig påmint!
Men vad ska du äta nu då? För du tänker väl inte hoppa över det?
Jag åt en tredjedels soppa.. o sen äter jag väl de där nötterna..
Hmmm, ja de där nötterna MÅSTE du ju ha i dig, annars blir du ju helt svag!