Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Usch det måste vara jobbigt att lämna bort en katt sådär även om man är inställd på att göra det. Du har ju ändå haft kissen hemma ett bra tag. Skönt ändå att han skuttade in och verkade trivas. Förstår att du drog öronen åt dig när de hade så många katter hemma, nog hade de kunnat vänta tills efter helgen. Hoppas också att det blir bra och att de verkligen ringer om det inte skulle funka!
Jaaaa, usch! Det är ju en liten person man har sett födas och allt! Nu tor jag iofs att det kan vara bra mycket värre för en liten katt .är hemma mer än nattetid. Väldigt många djur är så himla understimulerade.
Och de hade ju trots allt "bara" två när allt kom omring. Men som sagt, fattar inte brådskan.
Cantaton: läste nu, beklagar och du/ni finns i mina tankar och böner. Hade jag läst innan så hade mumininlägget väntat till en annan dag...
Kram på er och jag hoppas allt löser sig till det bästa!
Och jag skulle låtit bli att svara på det. Känns väldigt dumt så här i efterhand!
Cantaton - Ojoj!
Hoppas att du fått komma in till honom nu.
Önskar jag kunde säga att allt kommer att bli bra.
Massor av kramar till dig och din familj!
Svågern är hemma nu, men som ni säkert förstår är allt sånt här känsligt med tanke på att svärmor begravdes för två veckor sen bara. Man tror att magsjukan gjort honom uttorkad och det fick honom att svimma.
Sonja - varför bor du inte närmre? Stor kram till dig också.
*undrar oroligt hur det går för Cantaton och lilla pappan*
Tänker på er vännen!
Jag drog åtminstone på munnen åt ditt mumininlägg mitt bland tårarna. Just då satt jag ensam i väntrummet medan min faster o pappas sambo var inne hos pappa... Man fick bara vara inne två åt gången. Min lilla pappa... 34 grader var hans kroppstemp, så han kunde inte andas själv. Sladdar och borrat huvud och sådant hade jag inte svårt för, men respiratorn var otäck... Det är kritiskt i 7-10 dagar nu, de kan inte säga något alls under den tiden...
Du, era liv stannar inte upp för att min pappa ligger på intensiven. Var bara ni och prata om det ni vill prata om.
lillabruden, hur mår du nu såhär när dagen har passerat?
Cantaton; Vilken pärs, vet hur det känns. Kramar om dig, o hoppas att det går bra för din pappa ♥
Thinker; Samma sak till dig. Ta hand om dig!
lillabruden; Är så glad för att du inte är skadad!!! Kram.
Sonja; Whats up gumman? Tänker på dig!
Blomman; Om jag hade sånna finna balkonglådor, skulle jag skrika ut min glädje. Jättefina mattor. Föresten, du ska oxå ta hand om dig.
Aleta; Vad gott, vi är ena riktiga chokladälskare i min familj. So bring me some.
Frulle Mulle; Men, fick ni inte nycklarna till lägh alldeles nyssens?? Ta det lugnt, allt ordnar sig. Visdomsord från tant Liz ♥
Ja, hörni! Nu har jag skrivit mitt 2.a treatment. Yes, igår brann flitens lampa, o jag tänkte på er alla. Tänk vad mycket som hunnit hända med oss i tråden. Helt facinerade. Love you all.
Själv satt jag o plitade ner konflikter passande min familjefilm. Alltså inga brutala scener, inga stackars barn som ska tuktas till att ta hon om miljön etc, o självklart inga religösa el politiska spörsmål.
Lilla Smilla och Herr Tiger, som min story heter nu, är jättespännande att jobba med. Med andra ord; I like it. Det finns så mycket sprudlande intelligens, kreativitet och orddansande bara i den lilla grupp jag ingår i. Om man tänker på vad mycket sånt kunskap som liksom aldrig får komma till tals, aldrig synas.
Det är då mina vänner, man förstår vidden av den lycka man har
som får syssla med någon form av konstnärskap.
Idag ska jag ta det easy, för imorg ska jag och sonen till Ullared och huliganshoppa. Hmmm ...... blir intressant och kul.
Sedan har jag fått en kryssning for free, åker m Cinderella 2 nov. Båda dessa resor innebär julklapsköp, love that.
Vi planerar en resa till Ö-vik, måste få in real life-pussa på Smilla (världssötaste barnbarnet). ♥ ♥
Jag har som ni vet även blivit inbjuden till vår stads fina slott. Så till dig som svarar då bostadsbolaget vill att du ska tycka till. Se upp, för just du kan bli en del av en bok
Föresten, ett filmtips. Se The Ugly Truth. Rolig som faan
Ooooooooooja. Jag kollar in sommarkläder nu!!!
Ha det nu så bra mina vänner. Ny dag nya möjligheter. Puss, puss