• Svar på tråden Tantvarning6
  • Frulle

Men vadå?! Nu hänger jag inte riktigt med känner jag! Har ni alltså PRECIS träffats??

MV85 skrev 2009-10-26 13:03:20 följande:
    Hej och hå här har hänt mycket sedan jag var inne igår kväll!Krocka med bilen, mattor på bild, blomlådor, tisdagsskrämmningar och massa massa annat!Ta det försiktigt med er tanter.. Ni får tänka på att såhär på ålderns höst ( )så tål man inte så mycket och blir lätt sliten, särskilt nu på hösten.Kom alla ihåg att ställa om klockan igår?Jag sa hej då till Honom för ca 40 minuter sedan efter att ha sovit tillsammans för första gången!Satt och pratade till fyra på morgonen och då såg han så trött ut att jag trodde han skulle somna sittande, så frågade om han ville sova här - vilket han var villig att testa (Han har insomnia och extra svårt att sova i andra sängar än sin egen)... Slutade med att han sov ganska gott i min säng, tätt tätt intill och kramades tills det var dags att vakna och ta tag i dagen.Så alldeles nyss åkte han hem för att ge sig på jobbet igen... Skönt att han bestämmer sina tider själv i alla fall, annars hade han säkert inte kunnat vara här så länge som han kunde nu
  • Cantaton

Oooh.

MV85 skrev 2009-10-26 13:03:20 följande:
    Hej och hå här har hänt mycket sedan jag var inne igår kväll!Krocka med bilen, mattor på bild, blomlådor, tisdagsskrämmningar och massa massa annat!Ta det försiktigt med er tanter.. Ni får tänka på att såhär på ålderns höst ( )så tål man inte så mycket och blir lätt sliten, särskilt nu på hösten.Kom alla ihåg att ställa om klockan igår?Jag sa hej då till Honom för ca 40 minuter sedan efter att ha sovit tillsammans för första gången!Satt och pratade till fyra på morgonen och då såg han så trött ut att jag trodde han skulle somna sittande, så frågade om han ville sova här - vilket han var villig att testa (Han har insomnia och extra svårt att sova i andra sängar än sin egen)... Slutade med att han sov ganska gott i min säng, tätt tätt intill och kramades tills det var dags att vakna och ta tag i dagen.Så alldeles nyss åkte han hem för att ge sig på jobbet igen... Skönt att han bestämmer sina tider själv i alla fall, annars hade han säkert inte kunnat vara här så länge som han kunde nu
  • MV85

Frulle: Jag och min tilltänkta m2b gick isär i början på juni och jag har sedan dess varit ensam. Därför har jag inte varit så aktiv här på forumet.
    Sen har jag nu träffat någon.. Vi träffades första gången i mitten på september och har nu i natt sovit tillsammans för första gången... Bara sovit alltså... Vi har fortfarande inte gjort den vertikala samban alltså!
    Men allt känns vääääldigt bra! Jag går på moln!

• lillabruden

Tänk en bred gata med en stor gul buss, jag påbörjar omkörning redan från gatans början, precis när jag är vid nosen på bussen så svänger han över på min fil, och min fil är ju motsatsriktningens fil oxå. han skulle svänga in på parkering.

Frulle skrev 2009-10-26 10:06:42 följande:
    Hmm fast fan. Det är svårt att sätta sig in i situationen. Vart skulle han svänga? Var det nån korsningsliknande grej där han skulle svänga vänster?
  • Aleta

Stackars alla arbetströtta, men jag har arbetslust i alla fall när det gäller att göra praliner!
    Jag har beställt 20 kilo choklad och i helgen passade jag på att köpa 6 kilo när jag var på chokladfestival i Göteborg.
    Jag har bestämt mig för att vara med på en julmarknad sista helgen i november och se hur vanligt folk reagerar på mina godbitar.
    Litet läskigt är det ju, tänk om ingen vill ha något alls!
    I och för sig så äter ju barnen och släkten gärna upp dem.

• lillabruden

Solde, vill du ha sällskap när du dränker dig så gör vi det tillsammans

Daa, det känns som att mitt karma konto inte räcker till, och då är det svårt att må bra...när man tycker man gör allt för att allt ska vara bra, men så känns det inte bra...liksom? Och bilen...ja den kostnaden behövde jag ju verkligen inte just nu

MV85, klart han skulle sova gott hos dig

Jag hatar att somna utan min älskling i sängen. Känns så tryggt och värre är det när jag vaknar och han inte är där!! Då känns det som att jag aldrig skulle kunna somna igen, men klart man gör

Det känns så skönt att ha er här, det ska ni veta! *kramar till er alla*

• lillabruden

heja!!!
    Vad blir första måltiden??? När jag uppnått min 'må bra' vikt så ska jag ha kinamat från favvo restaurangen

(jag har gått ner ytterligare 0,5kg )

Cantaton skrev 2009-10-26 12:18:32 följande:
    Daa, haha... Men ja - i övermorgon är det redan onsdag och då får jag ÄTA MAT!!!!
  • lillabruden

Ojdå! Låter hur kul som helst ju!!! Var ska du stå någonstans? Och jag tror nog du får sålt

Aleta skrev 2009-10-26 15:26:53 följande:
    Stackars alla arbetströtta, men jag har arbetslust i alla fall när det gäller att göra praliner!Jag har beställt 20 kilo choklad och i helgen passade jag på att köpa 6 kilo när jag var på chokladfestival i Göteborg.Jag har bestämt mig för att vara med på en julmarknad sista helgen i november och se hur vanligt folk reagerar på mina godbitar.Litet läskigt är det ju, tänk om ingen vill ha något alls! I och för sig så äter ju barnen och släkten gärna upp dem.
  • lillabruden

attans då

Soldemor skrev 2009-10-26 15:52:00 följande:
    Lillabruden: Går inte, pölen har torkat upp!
Svar på tråden Tantvarning6