Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Men vadå?! Nu hänger jag inte riktigt med känner jag! Har ni alltså PRECIS träffats??
Oooh.
Frulle: Jag och min tilltänkta m2b gick isär i början på juni och jag har sedan dess varit ensam. Därför har jag inte varit så aktiv här på forumet.
Sen har jag nu träffat någon.. Vi träffades första gången i mitten på september och har nu i natt sovit tillsammans för första gången... Bara sovit alltså... Vi har fortfarande inte gjort den vertikala samban alltså!
Men allt känns vääääldigt bra! Jag går på moln!
Tänk en bred gata med en stor gul buss, jag påbörjar omkörning redan från gatans början, precis när jag är vid nosen på bussen så svänger han över på min fil, och min fil är ju motsatsriktningens fil oxå. han skulle svänga in på parkering.
Stackars alla arbetströtta, men jag har arbetslust i alla fall när det gäller att göra praliner!
Jag har beställt 20 kilo choklad och i helgen passade jag på att köpa 6 kilo när jag var på chokladfestival i Göteborg.
Jag har bestämt mig för att vara med på en julmarknad sista helgen i november och se hur vanligt folk reagerar på mina godbitar.
Litet läskigt är det ju, tänk om ingen vill ha något alls!
I och för sig så äter ju barnen och släkten gärna upp dem.
Solde, vill du ha sällskap när du dränker dig så gör vi det tillsammans
Daa, det känns som att mitt karma konto inte räcker till, och då är det svårt att må bra...när man tycker man gör allt för att allt ska vara bra, men så känns det inte bra...liksom? Och bilen...ja den kostnaden behövde jag ju verkligen inte just nu
MV85, klart han skulle sova gott hos dig
Jag hatar att somna utan min älskling i sängen. Känns så tryggt och värre är det när jag vaknar och han inte är där!! Då känns det som att jag aldrig skulle kunna somna igen, men klart man gör
Det känns så skönt att ha er här, det ska ni veta! *kramar till er alla*
heja!!!
Vad blir första måltiden??? När jag uppnått min 'må bra' vikt så ska jag ha kinamat från favvo restaurangen
(jag har gått ner ytterligare 0,5kg )
Ojdå! Låter hur kul som helst ju!!! Var ska du stå någonstans? Och jag tror nog du får sålt
Lillabruden: Går inte, pölen har torkat upp!
attans då