• Svar på tråden Tantvarning6
  • passionsblomman

Villemoa, Idolsnack: Jag har Erik, Tove och Mariette som favoriter än så länge, utifrån helheten och att jag gillar deras utstrålning.
    Tyvärr åkte ju Jon ut och den där Camilla fick ahans plata, annars föll jag väldigt för hans sång också.
    Men det känns ganska öppet än vartåt detta bär i år.

• MV85

Ville bara in o krama om alla goa tanter och säga att jag tänker på er!
    Pepp och stöttning där det behövs (om det behövs nånstans) och massa kramar till alla så klart!

Själv ska jag nu straaaaax äta middag med min underbare... Första gången på två veckor vi ses nu, så det har varit efterlängtat!

• passionsblomman

Om nån vill se bild på mina mattor som jag köpte så har jag lagt in dem i galleriet nu. Fast det syns ju inte alls hur de egentligen ser ut ju!

Och så är det mina nyplanterade balkonglådor utanför köksfönstret.

• Bobou

Jättemysiga mattor!
    Och fina blomlådor såklart, men jag väntade mig inte mindre... Man kan alltså plantera blommor ute så sent på året? *okunnig*

passionsblomman skrev 2009-10-25 21:19:37 följande:
    Om nån vill se bild på mina mattor som jag köpte så har jag lagt in dem i galleriet nu. Fast det syns ju inte alls hur de egentligen ser ut ju! Och så är det mina nyplanterade balkonglådor utanför köksfönstret.
  • Villemoa

Dina Idolfavoriter är ju mina topp 3 och vid närmare eftertanke så är nog de också mina favoriter... sicken bra smak vi har!

Fy farao vad FINA dina balkonglådor är!!!! De där röda bären (vet ju inte vad de heter) har jag tillsammans med murgröna i två amplar. Sen på farstutrappen har jag två krukor med lila prydnadskål, ljung och silverek tror jag det heter. Vid garageuppfarten/ingången har jag en bautakruka med bara ljung i och det är så fint!! Ska se om jag inte kan ta en bild på det nån dag och lägga upp här

passionsblomman skrev 2009-10-25 21:19:37 följande:
    Om nån vill se bild på mina mattor som jag köpte så har jag lagt in dem i galleriet nu. Fast det syns ju inte alls hur de egentligen ser ut ju! Och så är det mina nyplanterade balkonglådor utanför köksfönstret.
  • Villemoa

Glömde säga också blommis att mattorna är jättefina!!

För övrigt har vi idag varit gifta i ett halvår(!!)

• Frulle

Mjo vi har fått ganska mycket gjort faktiskt...

Sa jag att din man kom in till mig igen?!

Villemoa skrev 2009-10-25 21:00:38 följande:
    Kul med nya lägenheten! Ni packar för fullt nu eller?
  • passionsblomman

Tack tack!

jo, det går bra, om man inte bor så det är frysgrader helt och hållet. Även miss i vintern kan man ju ha lite enar och julrosor och så ute om man vill. Cyklamen klarar ett par minus utan vidare och dessutom står mina lådor nära husväggen OCH under altanens stora tak, så där blir ju väsentligt varmare än ute i trädgården.

Räknar med att Murgröna och Skimmia samt bären- de heter nåt med C... ska klara sig även runt jul och då byter jag bara Cyklamen mot julros ochljungen mot limegröna små"enar".

Bobou skrev 2009-10-25 22:10:18 följande:
    Jättemysiga mattor! Och fina blomlådor såklart, men jag väntade mig inte mindre... Man kan alltså plantera blommor ute så sent på året? *okunnig*
  • Villemoa

Jepp, det har du sagt

Frulle skrev 2009-10-25 22:15:41 följande:
    Mjo vi har fått ganska mycket gjort faktiskt... Sa jag att din man kom in till mig igen?!
Svar på tråden Tantvarning6