Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Kom ihåg att ställa om klockan inatt
Hoppsan sa! Har det dykt upp o sen dykt ner igen kanske? Därför du saknar?? Tantarmén ska väl kunna banka vett i människan om denne inte kommer tillbaka!!
jag pratade med mannen min innan jag åkte till jobb....vi löste det och kramades sen Nu får vi se om historien upprepas eller om det faktiskt blivit ändring...
Högskoleprovet tog jag me, helt i onödan! Fick 0,5 och jag kräks på allt som kallas skola!!! Iallafall gjorde jag det då...nu är det väl inte samma hat men inte långt ifrån. Jag gjorde provet för att alla vuxna menade att 'det är bra att göra' precis som allt annat.. Ack ack....om dem ändå kunnat förstå och acceptera att jag var en förståndig tant redan som barnsben och hade klarat mig bra ändå!
Jag har ställt bak klockorna här på jobb! Ska gå en runda sen o se om jag missat nån.... Lite roligt att se klockan slå 2, 2gånger!!!! hahahaha! sen inser jag...att jag nu jobbar 1timme längre just därför! hahaha inte lika roligt mer...
Imorgon ska jag på Nallemässa och ta 2av mina porslinsdockor till dock-doktorn!!
Nallemässa. Var finns det såna? Vad gulligt det lät
Aha.
Ja för mig går det jättebra med rökningen! Röker som aldrig förr!!
Här har ni en trött men nöjd tant!
Muse var helt otroliga, satan i gatan vad bra de var!!
Tyvärr skulle S som jag var med på konerten prompt ha en tröja och den kön var inte att leka med. Jag kom hem kl 4 imorse och upp kl 9 och nu är jag på jobbet, halvdöd.
Nä jag måste dricka mer kaffe, det här kommer aldrig att gå!
Ska läsa ifatt senare, men jag hoppas du har kryat på dig blomman!
Krya på dig Blomman!
Vad har dykt upp Fjosok?
Ooo va vi har handlat till nya läggan.. Golv golv och åter golv. Målarfärg för en hel armé. Pengarna bara ruuuuullar iväg!
Frulle skrev 2009-10-25 15:11:55 följande: