Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Svischar förbi en snabbis och säger hej och hej då.
Jag måste upp kl 6 imorgon men efter avskyvärda jobbet är klart kl 14 så åker mamsen och jag till Sthlm, mamma ska dricka vin och snacka skit med sin kompis och jag ska ta med mammas kompis dotter( 12 år) på MUSE som är på hovet imorron. Det ska bli så himla kul, alltså 12åringar som gillar bra musik is the shit
Kram på er
Hej och hej då! Ha det så bra på konserten imorrn! Kan inte säga att jag hört nåt av Muse, vad jag vet, men jag har sett att de gör reklam för deras nya skiva på tv
Fjällis, grattis till resultatet!!! skönt att allt är bra!!! och du, klart man bölar över att där e en liten en därinne!!! Jag bölade när min väns lilla Emil sparkade på min hand för ett par år sedan......och igen när en annan väns lilla Julia hickade och jag hade händerna på hennes mage!!!!
Ja...varför luktar bebisar så gott?! Tror nog vi aldrig får veta det..... Men min senaste dröm var så underbar!! Ville ju inte vakna....en liten flicka var det, hon låg så tättintill mig vid bröstet och halsen...vi sov men så vaknade jag till lite...och hon sträckte på sig denna lilla levande dockan....jag bara mådde så bra av att hålla om henne!!! Sen vaknade jag..................typiskt va?
Idag ställde jag mig på vågen. Jag har gått ner 1kg på en vecka med min salladsdiet! Jag är glad (räkna då till att jag ätit kakor oxå....) Nu när jag kommit igång lite mer så kanske det blir 2kg nästa gång...vill hålla det lagom!
Och förresten! Jag har Zumbat nu ett par gånger...Jag rekomenderar det för att det är faktiskt roligt! Man svettas som en gris men känner sig inte jättetrött... Om det är en effektiv workout för att gå ner i vikt, då tror jag man måste dansa hela programmet iallafall varje dag.... men helt klart en bra grej för mig som jobbar natt!!!
Äckligt med getingar....men kul med konserter och definitivt är pyssel roligt! Däremot gillar jag inte julen
Villemoa:
Här är Muse, iaf en låt
Jag glömde berätta något äckligt. Tvåhundra getinglik stinker faktiskt rejält! Och fy vad de lortar ner - getingbajs överallt - blää, som minstingen säger!
Hallo!
Heloise; Det lät jättebra! Ha så kul på konserten.
Lillabruden; Bebisar är ljuvliga. Jag får ännu ett barnbarn att älska i februari. Snacka om att jag är lycklig.
Aleta; Hoppas att getingflocken börjar sina. Jag hittade nån förtorkad stackare mellan mina fönster, då jag putsade dem. Men jag undrar hur fanken de tog sig dit Blomman, jag brukar oxå smascha ihjäl de getingar som vågar sig in hos oss.
Fjällbruttan; Skönt att allt var bra gumman. Kramar.
Tinker; Kul att höra om din sons ktreativa begåvning! Min grabb har det oxå i blodet, började med rapptexter. Nu går han 1.a året på universitetet, Professionellt skrivande. Han är makalöst duktig på ord, o funderar nu starkt på om journalistyrket vore något.
Jag kan vara din spökskrivare, då du känner för att berätta din historia min vän. Det är skönt att få ur sig allt .......
Vi planerar en resa upp till norr nästa månad. Jag längtar så mycket efter vår Smilla ............. och kommer att ta med mig julklapparna ist för att skicka upp dem i postpaket.
Till er alla; Ha en bra dag!!!!
Dfk; Jag har oxå sett programmet. Hahaha ........ vad säger man?
Hej!
Tittar bar in som snabbast
Jag ska göra Tirolersuppa mit knödel straxt
Vi har ju oktoberfest i maskinhallen ikväll, ska bli så kul med alla kompisar!
Och vi är fortfarande alldeles saliga över att knyttet mår bra
Hoppas ni alla får en underbar helg!
Kram
Sovmorgons-, tvättstuge och slapplördag. (Ska visst jobba lite också, men det blir i min egen "slapptakt" hemma vid köksbordet eller i soffan.)