Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Mittiprick välkommen tillbaks!
Frulle, du ger mig lite j-ar anamma! Jag känner att det där köpet får absolut vara. Hon har förresten mailat mig igen och vill att jag ska ringa upp henne igen. Näpp!
Förresten vad roligt med er resa! Bra att ni också tar kontakt med mäklaren för att se vad som gäller. Hotas ska man inte göra.
Vad kul att din son är tokig i schack passion! Visst är han välkommen och här får han spela nästan hur mycket som helst med oss. Maken , jag och yngsta dottern älskar schack.
Sonja, vad bra att ni pysslade om lilltösen!
MV85, det där med sovmorgon är något jag minns i fjärran. Här betyder sovmorgon kl. 8.30 ungefär, sedan får man ingen mer.
Aleta, vad skönt att du fick pengarna tillbaka, vågar du handla på blocket efter det?
En svimfärdig tant raglar in och vinkar till alla.
Ska fixa mat, bara jag slutar se i kors och händerna slutar skaka... Ett tips till alla:
Ät mer än två ägg på 72 timmar!
O nej jag har inte gjort ett aktivt "nu ska jag svälta mig" val, utan jag har bara glömt bort att äta..
MV85; Den kärleken, den kärleken
Cantaton; Du är jätteduktig!!!! Klart att du längtar efter mat.
Blomman; Ja, vi skulle verkligen ha trevligt. Mycket prat ...... och massor av skratt.
Sonja; Vad skönt för lillan att bli hämtad o bli ompysslad.
Det hände en rolig grej mitt i mitt garderobsstädande. Någon kanske kommer ihåg att mitt bostadsbolag ville ha bidrag till en bok. Alltså vi hyresgäster skulle skriva om hur det var att bo och leva här. Jag hade bara några dagar innan skrivit en mycket ironisk grej om just detta. Iaf jag skickade in det här, m var helt säker på att det inte skulle uppskattas
Haha, idag kom ett brev där man tackade för bidraget som ska in i en bok tills med andra berättelser. Och så fick jag en inbjudan till slottet för att delta på en bokmässa.
Inte illa pinkat av en trähäst
Dessutom har jag nyputsade köksfönster, och en garderob som jag snart kan gå in i
Jag ska lägga in det jag skrev om mitt bostadbolag i min blogg idag igen. Det förtjänar nämligen att upprepas!!!!
Puss och kram.
Im Yours: Tihi ja, se så det kan gå när man blir kär
Sen tenderar jag iofs att glömma att äta även när jag inte är nyförälskad
Härligt med inlägget till boken och att det går så bra med garderoberna!
Jag borde oxå putsa fönstren, men det får bli en annan dag!
Puss & Kram
Im yours Grattis! Vad roligt!
Im yours: kul att de tar in bidraget. Minns när du skrev det i tanttråden (för visst var det den texten du syftade på ). Det var något av en högtidsstund att läsa det.
Grattis!
Förstår det. Du kämpar på bra. *hejjar med tant-pompomsen*
Tjohooooo I´m yours! Du har flytet nu! Guuu vad kul!
Dfk, akta dig, jag skickar över honom nästa gång han tjatar hål i huvudet på mig!
Fick dåligt samvete idag för jag sa att "men jag VILL inte spela schack för jag tycker inte det är så roligt" och då blev han sådär besviken så axlarna sjönk ihop..
Han har hört att jag brukade spela i lågstadiet. Det var en kille som alltid kom och frågade mig i matsalen-där jag satt sist av alla i vanlig ordning. Sedan sprang han och satte upp alla pjäser tills jag kom och sa generöst: Du får ha de vita!
Sedan dess har jag inte spelat mer och jag kommer ärligt talat knappt ihåg.
Fia med knuff, Kalaha eller TP kör jag gärna däremot.
Men man MÅSTE väl inte gilla eller göra allt med sina barn??? Det tycker inte jag, och jag kan ju inte rädda honom från ensamheten genom att själv sitta och leka eller spela med honom varenda dag!
MV Typiskt dig! GÖR inte sådär mot dig själv! Ät mat!
(säger hon som mycket väl kan göra lika dum-dant själv... )
blommis: Jag VET att jag inte borde göra så.. o jag försöker helt ärligt att inte göra det, men så helt plötsligt glömmer jag av mig igen...
Behöver kanske inte påpeka för er tanter att jag har rätt kraftiga ätstörningar?
Jag jobbar med dem så mycket jag kan, men ibland glömmer jag av mig och tänker mig inte för på några dagar och då händer sådana här saker som idag.
Nu är i alla fall pasta och köttfärssås klart och jag har dessutom fått färgat håret på en kompis som var över i ett par timmar!
*tittar strängt över glasögonen medan MV äter så jag ser att det blir ordentligt med mat till tösabiten*