Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Jag kommer inte ihåg, för jag var inte med i de första trådarna, men jag kramas gärna ändå!
Bobou, härligt med jobbet!
Bobou: Åh vad härligt det låter med jobbförälskelse! Och grattis förresten till jobbet, för det har jag nog bara tänkt och inte skrivit!!!
Vilka som ingår i mitt luciatåg får jag veta när jag kommer dit, hihi. Det är öppet för alla barn, så de får klä sig luciatågsaktigt o komma o sjunga med mig för föräldrarna. Så dels leder jag barnen i lite luciasånger, dels ska jag framföra luciasånger själv.
Känner inte till dig, men hej, hej o kram
Åh, tack för kramar och passionsblomma, du är väl den jag känner igen sen förr, kul kul kul att se dig igen.
Ja du, det blev en hel del förändringar. Inte något som fick oss isär, men vi kom aldrig till altaret. Däremot flyttade vi íhop så vi är ändå ett steg närmre kan man säga. Jag har inte lagt bort tankarna på bröllop än men jag inser att det får ta tid.
I väntan på det får jag engagera mig i andras !
Har lite roliga idéer och kommer ev att jobba med sånt som har med giftermål att göra. VÅgar inte skriva så mk pga reklamförbudet men....
Shit, jag undrar om det bara är jag som är stadigvarande här alltsedan begynnelsen...
Få se...Troll1, Didis, Originalrosen, Blygbrud, Nalle Puh, Wingtear..mmmmhmmm, jo, en del har kommit och gått, men det kommer ju stadigt nya tanter, så som livet är.
Jomen I´m yours, du har ju hängt länge väl? Och lIllabruden med.
*måste nog kolla första tråden lite och minnas*
Mittiprickbrud: Jag är ju ny bland tanterna men känner igen dig från andra trådar! *kramar välkommen in*
Tack tack!
Ja då är jag väl nygammal då!
Bra det, i övrigt känner jag mig bara gammal.
Ett tanttecken är det väl att jag nu ser att klockan är över elva och därmed tandborstdagsQ!
Godnatt på er och på återseende!
Jamen vad tusan, du kan väl säga liiiite vad det berör för något! Du går ju inte ut med länkar eller vem du är eller så!
Vet du förresten, jag har flyttat till Småland!
Till ett sagohus, med tornrum och punschveranda och vinkällre! Vi ska ha tantfest här sedan, då kommer du väl? *lägger huvudet på sned*
Har sett ditt namn förut i andra trådar men har nog aldrig sagt hej så hej, hej!
Kikade in lite på din sida och GB, är du från E-tuna? Det är jag också fast jag bor i sthlm nu.
Kram, kram