• Svar på tråden Tantvarning6
  • lillabruden

oj vad mycket stavfel.....ni förstår ändå hoppas jag!!!

Och grattis Canttant!!! Inte illa med 9,9kg även om det var några hekton till 'målet'! vet precis hur du ska göra; sätt igång värsta party plattan, kanske nått med Barry White? Hans röst är ju bara så fin!! och skaka rumpan lite o sjung så högt du kan!!!! så kanske du är dem dära hektona mindre

• Daa

Hej på er.

Tack för alla krya-på-dig:ar.
    Känner mig mycket bättre idag. Framför allt är jag mer harmonisk.

*vinkar till MittiPrickBrud*

Men nu är det lunchdags.
    Kram på er!

• Cantaton

Mitt riktiga mål är det 22kg till, så några hekton hit eller dit på vägen... tjaa

Men ja, den där strategin funkar nog

lillabruden skrev 2009-10-22 11:29:03 följande:
    oj vad mycket stavfel.....ni förstår ändå hoppas jag!!!Och grattis Canttant!!! Inte illa med 9,9kg även om det var några hekton till 'målet'! vet precis hur du ska göra; sätt igång värsta party plattan, kanske nått med Barry White? Hans röst är ju bara så fin!! och skaka rumpan lite o sjung så högt du kan!!!! så kanske du är dem dära hektona mindre
  • MV85

God "morgon" tanter!
    Livet för den arbetslöse/sjukskrivne och barnfria innebär att man så snällt kan sova hur länge man vill på morgonen/förmiddagen
    Så nu har jag vaknat till liv!

Buss på den sura säljartanten! Låt henne inte komma undan med sånt där utan vägra handla om hon inte säljer priset massor

• Sonja68

Stressar in en sväng och vinkar till alla!

De ringde från dagis och sa att min lilla gåsunge satt i skogen på en sten och stortjöt att hon har ont i magen och vill hem till mamma . De hade försökt med allt, men hon hävdade bestämt att hon hade ont i magen och ville hem, allt medan tårarna trillade. Hon brukar inte lipa på dagis speciellt länge. Så jag åkte och hämtade hem henne.
    Vi lagade blinier till lunch och pappsen köpte vaniljglass med chokladkross (hon äääälskar choklad) på vägen hem från jobbet. Så efter den lunchen var hon mycket piggare och gladare. Skulle nu spela Memory med pappa och sa att jag kunde åka och jobba.
    Har för j-a mycket att göra på jobbet, jag spyyyyyr. Så Hej, vi ses!

• didis

Nu är arbetsdagen slut, vi har haft ett seminarium som var på en nivå skyhögt över vad mitt intellekt klarar av. Även övertandläkarna med flera års erfarenhet såg dock lite vilsna ut emellanåt!

I kväll ska jag o svärmor gå till polisen, de har visning av beslagtagen förfalskad konst. Tyvärr ingen försäljning så någon Picasso lär inte hänga på väggen i framtiden heller...

• Villemoa

Jaså där ser man Han ska ju sluta så han har en konsult som följer honom hack i hälarna.

Whiskeyresa till Skottland låter som en toppenbra idé! Hotellet verkar urmysigt! Min käre man älskar whiskey så att ge honom samma i present vore ju nåt...du får återkomma efter resan och berätta hur det var och så. När är det ni åker?

Frulle skrev 2009-10-22 08:25:41 följande:
    Din käre man var in till mig igen!
Svar på tråden Tantvarning6