• Svar på tråden Tantvarning6
  • Im yours

Haha, yes blomman. Jag har varit med allt sedan rullatorn började användas som stridsvagn.

Kram på dig Mittiprickbrud, anade nått sånt. Kul att se dig min vän.

Tack för alla bravo-rop ang mina referenser Det tog väl ca. 30 år att genomföra. Förutom att jag dåförtiden var igångsättarnas mästare, hade jag ett brinnande intresse för allting.

Men som sagt 2006 krachade det mesta, o traumat var ett faktum. Det känns konstigt att nu, så här efteråt. Se och registrera "förfallet" ........... Man blir lite; Vem fanken var den där odiciplinerade människan egentligen?

Jag har bara gått hos traumaenheten i 2 månader, men har redan tagit tillbaka en hel del av min forna styrka. Det var nog bra att jag valde det nya kreativa jobbet. Jag behöver inte jämföra min insats med annat jag gjort. Jag behöver "bara" vara närvarande och skapande.

Har ägnat lite natttid åt den teori som även finns i filmskapandet. Så nu ska jag sova lite till. Hoppas kunna putsa mina jätte köksfönster idag, samt fixa min klädkammare.

Bye för nu.

• Frulle

Nä be henne köra upp paketet i arslet!!

dfk skrev 2009-10-21 20:08:07 följande:
    Nä dra på trissor, nu mailade hon mig detta bara för en stund sen:"hej igen nu är det såatt det är flera som undrar om jag skullekunna skicka, därav tvingasjag gå och kolla vad det skulle kosta du fårett besked i morgon mvh ....... ps ringmig i morgon vid 20:00 tiden i så fallom intresse finns annars vet jag"Nu var ju visserligen tongången i mailet på ett trevligt sätt, men jag har tappat lusten helt. Hon kanske kände själv att hon var lite smått dum trots allt! Eller kanske var det någon som röt i åt henne...Fjosok, vad mysigt med luciatåg. Åh, vad jag längtar efter julen.Jag har tokhandlat lite nytt julpynt. Jag vill börja pynta redan nu!!
  • Frulle

Din käre man var in till mig igen!

Villemoa skrev 2009-10-21 23:57:15 följande:
    Har sett ditt namn förut i andra trådar men har nog aldrig sagt hej så hej, hej! Kikade in lite på din sida och GB, är du från E-tuna? Det är jag också fast jag bor i sthlm nu.Kram, kram
  • passionsblomman

Ja, kan du inte be henne det, liksom å våra vägnar...
    Frulle skrev 2009-10-22 08:22:56 följande:
    Nä be henne köra upp paketet i arslet!!
  • Sonja68

MittiPrickBrud; Stora kramen och välkommen tillbaka!
    har också undrat vart du tog vägen.

Lucia... har jag bara varit en gång. Till häst.
    Kören valde mig till Lucia en gång, men pga mitt låga blodtryck (har svimmat ett antal gånger i luciatågen) och att det bara är levande ljus både i hår och händer i kyrkans luciatåg, så avböjde jag. Jag brukar stå på en kant så jag lite diskret kan gå undan när jag känner att det susar i kupan.
    Men nu var det ett tag sen jag var med i nåt luciatåg...
    Närmare bestämt 7 år sedan. Då jag var höggravid med T. Jag var tärna med stormagen, visste inte riktig om jag skulle knyta den röda siden rosetten ovanför eller nedanför magen Jösses, vilken syn, som en julgris måste jag ha sett ut. Men SJÖNG gjorde jag (1:a sopran, jäklar vilket magstöd man hade när man var gravid).

• Sonja68

sidenrosetten Va, f*n, jag HATAR särskrivningar!!

• TinkerBelle

God morgon tanter,

Sitter och funderar i vilken ända jag ska börja idag.
    Känner mig så omotiverad. Vi blir med gäst ikväll och det finns en risk han stannar över natten. En kollega till maken från andra sidan atlanten som bor på hotell på andra sidan stan. Vet av erfarenhet att efter ett par öl och mycket prat brukar det bli dags att plocka fram kuddar, täcke och lakan.

Känner mig som Lotta på Bråkmakargatan idag ? vill inte!

• Frulle

Usch jag är rädd!!!!
    Jag har ju berättat att vi hittat en köpare till vår lägenhet i solna men nu har vi ångrat oss. Vi vill ta ut den för en ev budgivning och jag mailade igår köparna och berättade detta. Då började han hota om att han ska gå vidare och hit och dit!!!

• passionsblomman

I´m yors, Jag skulle vilja höra SÅ mycket mer om allt möjligt du berättar! Jag önskar jag fick träffa dig någon gång, för dig skulle jag nog kunna prata med i flera daaaaagar!

(vilket förövrigt är fallet med hela tantgänget när jag tänker efter)

Svar på tråden Tantvarning6