• Svar på tråden Tantvarning6
  • TinkerBelle

God kväll tanter,

Idag har jag varit och ätit tre-rätters-lunch på globens restaurang skola för ynka 106:-.
    Gott var det och jag kan varmt rekommendera er att gå dit.

Panzer ? alltid lika saklig!

MV85 ? VAD SKÖNT! Gissar att blev dig ännu mera kär nu när han verkligen tog ställning för er och er relation.

Fjällis ? håller tårna för att allt går bra. (behöver händerna att skriva med)

Blomman ? ja det lutar åt läraren. Känner att det måste fungera. Tyvärr så är det ingen idé att prata med föräldrarna. Usch tycker ju synd om tjejen. Igår kom hon i tunna tygskor till skolan. Eftersom det regnat så var hon plaskvåt rakt igenom och inga extra strumpor eller stövlar fanns det på skolan. Jag fattar liksom inte vad man som förälder tänker med. Större barn kan vara svåra att styra men inte låter man en sjuåring gå hemifrån kläd så när det är knappt två plus ute och blöt.

Cantaton ? HEJA!!! Du kämpar på och jag måste säga att 9,9 på fyra veckor är inte alls fy skam.

Dfk ? håller med Blomman. Vad va det för ett stolpskott?

Nä nu ska jag städa undan middagen. Onsdag = McDonalds eftersom alla tre barnen spelar bandy och jag inte hinner vara hemma tillräckligt länge för att laga ens soppa.

• MV85

TinkerBelle: Ja, visst blev jag det Att han riktigt tog avstånd från dem som betett sig illa mot mig och rutit ifrån till dem känns oxå bra Han har till och med tagit avstånd till en av sina vänner för att hon varit dryg mot mig nu över detta

• TinkerBelle

Hon har inga andra köpare.
    Skriv tillbaka och säg att du är nog inte så sugen längre för att hon var så otrevlig. Kanske, men bara kanske, kan du tänka dig om hon sänker priset....

dfk skrev 2009-10-21 20:08:07 följande:
    Nä dra på trissor, nu mailade hon mig detta bara för en stund sen:"hej igen nu är det såatt det är flera som undrar om jag skullekunna skicka, därav tvingasjag gå och kolla vad det skulle kosta du fårett besked i morgon mvh ....... ps ringmig i morgon vid 20:00 tiden i så fallom intresse finns annars vet jag"Nu var ju visserligen tongången i mailet på ett trevligt sätt, men jag har tappat lusten helt. Hon kanske kände själv att hon var lite smått dum trots allt! Eller kanske var det någon som röt i åt henne...Fjosok, vad mysigt med luciatåg. Åh, vad jag längtar efter julen.Jag har tokhandlat lite nytt julpynt. Jag vill börja pynta redan nu!!
  • dfk

Tinker det där lät inte dumt med middagen, dregel... Är det öppet alla vardagar? Ska man förboka eller droppar man in?

• dfk

Nä, det kanske är som du säger tinker, att hon inte har någon annan som vill köpa efter hennes sätt att bete sig. Det skulle få vem som helst att dra öronen åt sig!

• Panzerfaust
    dfk skrev 2009-10-21 20:37:17 följande:
    Nä, det kanske är som du säger tinker, att hon inte har någon annan som vill köpa efter hennes sätt att bete sig. Det skulle få vem som helst att dra öronen åt sig!
    Be vraket fara åt helvete, det är mycket befriande.
  • dfk

Hihi Panzer, det kanske är det jag ska göra!

Nu ska jag och maken spela ett parti schack och avnjuta lite rödvin och mörk choklad!
    Kram på er!

• Aleta

Getingstatus:
    En geting under sittringen när dottern skulle kissa!
    Som tur var hörde hon surret och flög upp innan det var försent. Men...jag tycker att det är liiite färre nu, kan det vara på gång att mattas av?

Jag håller allt som kan hållas Blpmman.

Grattis Cantaton och MV85 med, skönt att det löste sig.

Dfk, passa dig för henne. Jag har bråkat med en människa som sålde över Blocket. Ingen vara kom, efter två månader typ så fick jag tillbaka mina pengar. Då hade jag pratat med polisen, ringt henne överallt, till och med på hennes jobb och pratat med kollegor (jag är envis och med litet detektivarbete så snokade jag reda på numret dit.)

• Aleta

Fjosok, bra idé med strutborttagningen, ska de ha glitter eller inget?

• Fjosok

Aleta: Vit skjorta, svarta brallor och ljus

Svar på tråden Tantvarning6