Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
När man är sjuk i en ätstörning så bryr man sig inte om hur kroppen ställer sig....så länge man går ner i vikt... Men är mycket friskar idag, även om jag inte är fri... Jag kämpar på!
*lånar mina varma ullsockar till dig*
Ah, visste inte att du hade ätstörning. Förlåt. Jag vet precis, min styvsyrra har (haft?) anorexi.
Jag hejar verkligen på dig! Och du har kommit väldigt långt som ens kan säga att du har en ätstörning. Att ha den insikten och erkänna det för sig själv.
Tack för ullsockarna
Haha.
Hejhej.
Hejjar på er med era dieter. Hoppas att det fortsätter att gå bra.
Mulle: tycker också att whiskey-resan till Skottland låter som en klockren present.
Bruttan: ja, det låter besvärligt med en vild äkta man, iaf om han är vild på det sättet som han är
Tinker: håller med om lärartipset. Det låter riktigt bra.
Sonja: hoppas att huvudvärken släpper. Det är ju en klassiker: huvudvärk=dags att boka tid hos optikern.
Är trött och sur idag (eller egentligen pendlar jag mellan ledsen och irriterad, gråtfärdig och grälsjuk, utan synbar anledning). PMS, måhända.
I vilket fall som helst är jag less på den hyperenvisa förkylningen.
Kramar (smittfria) till alla.
Daa, hoppas du blir bra snart!
Idag är första dagen på sista Xtravaganzaveckan Är väldigt nyfiken inför invägningen i eftermiddag...!
Tack.
Nu är jag hemma ifrån friskis, mina knän och vader värker, härligt!
Ska kasta mig in i duschen och sedan måste jag göra lunch innan det är dags för att åka till jobbet.
Får flickorna mer undervisning när de börjar skolan Sonja?
Jag vill oxå lägga mig och sova bruttan, kanske ska göra det, en liten powernap har väl aldrig skadat någon
BTW jag köpte stödstrumpor i dag, det om nått måste ju vara tantvarning! Men jag får ont i benen på jobbet, vi har ingen stol( den har chefen plockat bort, hon som aldrig står i kassan) så nu får vi stå hela jävla tiden. 4 timmar går ju bra, men 8 och 10 timmar not so much.
Heloise, bra!!