• Svar på tråden Tantvarning6
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-10-19 17:36:11 följande:
    [citat]
    Men MV85, FY vad surt att det ska vara sådär krångligt. Du kan verkligen vara surtant med gott samvete ett tag. *kramar, en tröstande och en värmande* Vad folk håller på!Cantaton: här kommer en till värmande kram från norr.Tinker: skönt att allt ser bra ut med bebisen. Aleta: det var det grymmaste så produktiva ni varit i helgen. *impad* Jag är småirriterad för att min förkylning inte vill bestämma sig: bli sämre för att senare bli frisk eller bli frisk på en gång. Inte som nu, bli lite bättre för att bli något sämre, för att senare bli lite bättre för att bli något sämre, för att senare bli lite bättre för att bli något sämre (skulle kunna hålla på några gånger till utan att gå till överdrift...)
    [/Echinagard funkar bra på mig! Har du testat det?
  • Soldemor
    MV85 skrev 2009-10-19 18:18:14 följande:
    Varför kan hon inte bara låta oss va?! Hon har skickat mail till mig två gånger idag o tjatar om saker som jag inte vet vad jag ska tro om.. Att hon spenderade förra helgen med honom o att det inte alls var slut mellan dem när vi träffades, men JAG träffade honom förra helgen! Hur får hon ihop det?! JAG träffade honom när hon påstår att de gjort saker ihop..!Aaaaah! Jag får utbrott på hela den här situationen! Jag vill bara att allt ska vara enkelt och rosa nu, inte någon som kommer och strör en massa salt över det hela!
    Låter som om hon vill få det till att bli slut mellan er, kanske att hon har känslor kvar för honom eller helt enkelt inte vill unna er att vara lyckliga. Mitt råd är att du struntar i henne! Ignorera hennes mail, då undviker du (förhoppningsvis!) att ge syre till hennes brasa...
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-10-19 18:28:42 följande:
    ?En fråga: kan knappt andas genom näsan nu. Hur korkat är det att köra aerobics då? Har missat de två senaste veckorna för att jag känt mig förkyld. Nu är jag så less.Har också lätt förhöjd kroppstemperatur.
    Ganska korkat, speciellt om du dessutom har lite feber!
  • Soldemor
    Fjosok skrev 2009-10-19 21:00:22 följande:
    Någon fler av tanterna och gubbarna som följer Bonde söker fru?Verkar bli en kul säsong i höst med!
    Skulle vilja, såg första säsongen, men det är så mycket kvällsarbete att det är svårt att följa något på tv, suck!
  • Soldemor

I'm Yours: så bra med foten!

Hej alla tanter, prästen tittar in en snabb vända! Var på möte igår kväll och kom hem vid 22-tiden. Då föreslog maken att vi skulle spela "Vem vill bli miljonär" bara för att träna mig lite på frågor. Det är ett högst beroendeframkallande spel! Kom inte i säng förrän nästan midnatt!

• Daa

Jo, det visste jag nog, försökte bara förneka det.
    Tack för tipset om echinagard, kanske testar det. Eller så försöker jag bara sova lite mer än jag gör nu...

Soldemor skrev 2009-10-20 11:12:36 följande:
    Ganska korkat, speciellt om du dessutom har lite feber!
    Im yours: hoppas verkligen att fotonteländet håller sig borta nu!

MV85: tycker att Aletas förslag var klockrent!
    Hoppas att du har fått prata med Honom nu.
  • Fjällbruttan

Hej, ett sycke surtant nedbankad till skoskaften med en gummiklubba, jag är bara som en hormonnervvrak
    Vi hade ett synnerligen konstruktivt samtal igår sen barnen lagt sig så nu känns det toppen
    För övrigt tänker jag dras med den här gubben livet ut, jag äälskar honom faktiskt, fast han är en idiot emellanåt (och det är ju inte jag.... )
    Vi ska göra NUPP på torsdag och jag är skitstressad över resultatet.. men vi hoppas det är bra! Vill ju att allt ska vara bra med bebisen...

Cantaton, låter som det jag kallar torr-rugor, får det på vintern eller när det är kallt och huden blir torr, kliar som attan! Upplevde att jag blev torrare i huden när jag bara åt soppor.. kan det vara nåt sånt?
    Natusan har en duscholja som man ska smörja in efter duschen och låta dra in, den funkar jättebra och man blir fort smidig i huden igen!

jaha Frulle, då är det din tur i flyttkarusellen.... lycka till, jag tror ni kommer få en suprfin lägenhet

Solde, hur går det med lilla missetassen, har maken veknat? Eller vill du låna min gummiklubba och banka honom i huvudet tills han är snäll

I´m Yours, vilken mysig kväll, längtar efter att gå på bio....

Blomman, du är en shoppingtant med svart bälte i 5 graden

• Fjällbruttan

Frulle!!! Sir väs!??

Gillar Kjells svar också...ormviskare låååångt före Harry Potter

• MV85

Ååååh ni är ju för underbara tanter! Allihopa!
    Nu kommer jag inte exakt ihåg vem som sa vad, men i alla fall:

Hon kan maila mig eftersom hon fått reda på vem jag är på den community där jag träffade Honom. Hon skickar alltså inte till min "riktiga" mailadress utan till den som finns på sidan.

Haha skicka dem till hennes mamma känns lagom elakt - ska fundera på det förslaget lite Har i alla fall sparat allt!

Jag är tämligen övertygad om att hon håller på för att hon vill ha honom tillbaka.
    Han är en underbar man som vet vad han vill i livet, som är väldigt lyckad karriärmässigt (egen företagare inom en väldigt tuff bransch) och som dessutom är charmig, snygg och intelligent som få.
    Vem vill inte ha en sådan man?

• Fjällbruttan

MV85 skrev 2009-10-20 11:59:40 följande:
    Ååååh ni är ju för underbara tanter! Allihopa!Nu kommer jag inte exakt ihåg vem som sa vad, men i alla fall:Hon kan maila mig eftersom hon fått reda på vem jag är på den community där jag träffade Honom. Hon skickar alltså inte till min "riktiga" mailadress utan till den som finns på sidan.Haha skicka dem till hennes mamma känns lagom elakt - ska fundera på det förslaget lite Har i alla fall sparat allt!Jag är tämligen övertygad om att hon håller på för att hon vill ha honom tillbaka. Han är en underbar man som vet vad han vill i livet, som är väldigt lyckad karriärmässigt (egen företagare inom en väldigt tuff bransch) och som dessutom är charmig, snygg och intelligent som få.Vem vill inte ha en sådan man?

Hmmm..kan du inte försöka slita en tuss av hennes hår om du råkar träffa henne och göra en liten lagom voododocka att sticka låååånga nålar i

Min mans längesedan ex var så desperat då vi blev ihop att hon messade till våra kompisar på nätterna och frågade om oss... jag tror inte de fattar hur mycket de förlorar på det själva, ingen vill ju ha en sån kompis så hon miste ju vänner på det sättet, och det verkar puckoexet du dras med också göra...

Förstår att du vill ha honm för dig själv Må lyckan skimra över er!

Svar på tråden Tantvarning6