• Svar på tråden Tantvarning6
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-19 21:48:48 följande:
    BRA, inte svara! bara visa dem så han kan se vad som pågår.
    Det är planen... men satan vad det kliar i fingrarna på mig när jag får de där korkade uttalandena om o om igen.. (japp, det trillar fortfarande in ett o annat)
  • passionsblomman

DET förstår jag verkligen! Du lär ju vilja göra verbal slarvsylta av henne!

MV85 skrev 2009-10-19 21:51:08 följande:
    Det är planen... men satan vad det kliar i fingrarna på mig när jag får de där korkade uttalandena om o om igen.. (japp, det trillar fortfarande in ett o annat)
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-10-19 22:00:58 följande:
    DET förstår jag verkligen! Du lär ju vilja göra verbal slarvsylta av henne!
    Ungefär så, ja... Vilket jag även skulle vara kapabel att göra om jag lät mig själv, men jag VÄGRAR hamna i mitten! Det är Hans sak att ta itu med henne, inte min.
  • passionsblomman

Just det, det vet jag väl att du kan. Just därför blir det ju svårt att inte drämma till med nåt av allt bra man komer på allteftersom...
    Starkt att du låter bli!

Nu väntar sambon på att vi ska kolla på film!

Gónatt alla! ses imorrn!

MV85 skrev 2009-10-19 22:05:21 följande:
    Ungefär så, ja... Vilket jag även skulle vara kapabel att göra om jag lät mig själv, men jag VÄGRAR hamna i mitten! Det är Hans sak att ta itu med henne, inte min.
  • MV85

Vilja av stål Passionsblomman... Jag må vara yngre än henne, jag må vara snällare än ett lamm när jag behandlas rätt.. Men nåde den som utmanar mig!
    Nå, ska vara en snäll flicka och låta Herrn ta hand om problemen.

Sov gott!

• Heloise

Du, jag längtade oxå efter rostbiff och i mitt fall potatissallad( som jag inte är ett fan av i vanliga fall)

Cantaton skrev 2009-10-19 19:03:37 följande:
    Haha. Jag har snart klarat 4. Men det första jag ska äta är rostbiff och sallad... Varje gång jag saknat att tugga har jag fått en bild av rostbiff i huvudet. Varför, vet jag inte. Ingen favoriträtt på nåt sätt, men tja... Varför inte?
  • Cantaton

Skumt

Heloise skrev 2009-10-19 22:24:50 följande:
    Du, jag längtade oxå efter rostbiff och i mitt fall potatissallad( som jag inte är ett fan av i vanliga fall)
  • Fjosok

Sablar i ... missade just en provdocka på eBay ...

Svar på tråden Tantvarning6