Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Haha. Jag har snart klarat 4. Men det första jag ska äta är rostbiff och sallad... Varje gång jag saknat att tugga har jag fått en bild av rostbiff i huvudet. Varför, vet jag inte. Ingen favoriträtt på nåt sätt, men tja... Varför inte?
*skickar över lite Norrbottens-jordgubbar från frysen till Bruttan*
Jo, Bruttan, du har nog rätt. Tröttheten som nyss lades till nästäppan fick bli avgörande. På med underställ och mössa (och ja, givetvis lite mer kläder än så...) och så en promenad blir nog bra.
Har bara plågats av dåligt samvete över ständigt utebliven träning, för jag vet ju hur viktigt det är för ett klenoffer som jag att få lite styrka och kondition.
Just den där repliken: "det spelar ingen roll vad jag gör... jag kan ju tydligen aldrig göra nånting bra" är väl en av de minst konstruktiva saker man kan säga. Jag skulle nog också gå i taket (fast jag måste dessvärre erkänna att det är en replik jag skulle kunna ta till också ) om jag blev bemött med den.
Såg att nån länkat i senaste maräng-tråden, najs ...
Synd bara att den dog nu :(
Fjällbruttan: Enligt honom så hade han gjort slut ett bra tag innan vi träffades... Men han har inte haft någon annan mellan. Dock håller hon på att utmåla mig som skurken o att han ska ha varit otrogen med mig den här månaden (vi som inte ens haft sex) medan hon suttit hemma o längtat efter honom typ...
Aja, jag får lita på honom, det finns inget annat att välja på!
MV85: Vad händer? Krisar relationen? Hoppas det löser sig.
(ska läsa ikapp nu)
Fjällbruttan här kommer torkade jordgubbar!
Dog tråden Fjosok?
MV85, det är bara att ignorera exet, hur normal är hon som håller på sådär? Är det slut så är det. Om ni måste hålla på och älta det om och om igen så har hon nått sitt mål. Det är bara att hoppas att hon inte är något slags psyko också och börjar med stalking eller så.
Fjosok: Jo, liten kris... Hans ex vägrar tillstå att det är slut mellan dem, och när hon nu tvingats erkänna det så hävdar hon att de varit ett par fram tills nu - för att förstöra mellan honom och mig.
Aleta: Har knappt nämnt det med honom, behöver bara få gnälla av mig nånstans. Tänker INTE låta det förstöra något som känns så lovande som detta gör!
Dessutom har en av HENNES vänner valt MIN sida, för att hennes historia inte riktigt går ihop.
Hohoho - Bruttan, du är inte å leka me´just nu märker jag
Precis så som din man säger skulle jag kunna säga faktiskt.
För min man är sån just nu: ALLT jag gör är FEL!!! Han riktigt SÖKER nåt att gnälla på.
Så det är INTE att jag spelar martyr, utan det ÄR så.
Själv tål han inte att jag ifrågasätter något han gör överhuvud taget, för då är det genast: "Jag ska aldrig mer göra det, hädanefter får du göra det själv, bla-bla-bla" Inte ens ett litet försynt råd tål han... Kanske jag borde köpa ett G-test åt honom?
Tänk om JAG skulle säga så, att jag aldrig mer ska göra det som han kritiserar, ja då skulle vi sällan ha nån middag på bordet, inga vikta, rena kläder i garderoben och... You name it.
Men jag står över sånt där och bara låter det rinna av mig. Ruskar på mig och går vidare
MV85: Så jobbigt med jobbiga EX!!! Gaaahhh!! Är det länge sen de bröt upp? Om du frågar honom alltså?
Daa: INTE TRÄNA!!! Hör du det?!
Sköt om dig och krya på dig
Sonja68: Enligt honom så var det i augusti... Enligt henne var det i fredags... *suckar tungt*